Gå til innhold

Gulaktige blemmer i munnen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet i barnehagen der jeg har datteren min har det gått munn og klovsyke. vet det har gått i mange barneheger i området her. er ikke noe farlig men ubehagelig. kan høres ut som slike blemmer ettersom vi ble oppfordret å holde et øye etter. men har aldri sett det. datteren vår har sluppet unna. Har noen blemmer på føtter eller hender? går jo an å ringe legevakta å høre. tror ikke det finnes noen medisiner for det men finnes sikkert noen kremer eller skyllevann eller noe sånt. går jo an å undersøke

Annonse

si i fra om hvordan det går når dere finner ut av det. hvis det er munn og klovsyke så høres det skumlere ut enn det er. jeg fikk sjokk når jeg så lappen i barnehagen, men finnes som sagt ikke noen medisinsk behandlig for det hvis det skulle være det, men kan jo selvfølgelig være noe annet. vet jo selv for plagsomt det er med blemmer på tunga. ville fått undersøkt det. uansett om ikke legevakta tar dere inn akkurat i kveld går det an å få time i morgen. de skal også kunne gi deg råd over telefon og berolige deg. du ahr krav på å få snakke med en lege hvis du vil det. lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...