Gå til innhold

TFK Twinner eller Phil Teds E3??

Anbefalte innlegg

Vi ser på ulike søsken/tvillingvogner og hadde egentlig bestemt osss for teutonia. Men mottok en mail fra en teutonialeverandør somikke anbefalt den vognen hvis det var vektforskjeell på barna og det blir det her. Eldste blir 2,5 når minsten blir født. Fikk anbefalt to andre typer, men har ikke noe kjenskap til disse, TFK Twinner og Phil & Teds E3. Noen som har og som kan anbefale en? Takknemelig for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4908601-tfk-twinner-eller-phil-teds-e3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

Jeg har desverre ikke erfaring med noen av vognene men var inne å kikka på dem da vi er i noenlunde samme situasjon; minstemann er 20 mnd når babyen kommer. Jeg reagerte på at TFK twinner, den jeg så iallefall, ikke har svingbart hjul foran. Det har jeg hørt er en fordel når vognen er så bred- ikke minst tung.

Den andre, Phil & Teds har jeg sett før, kjempekul! Men jeg og samboer konkluderte med at det blir litt dårlig sikt for den som sitter i "baksetet".

Vognen vi mest sansynlig går for er denne, babytravel komfort. Den fåes kjøpt hos babyproffsen i sverige. Du kan se den på babyproffsen.se. Gå inn på produkter søkhjelp, skøna promenader og vagn, velg så tvilling/søskenvogn så kommer den opp.

Jeg skal ha den i beige. Med kroneforskjellen blir det 3600 for vogna i Østersund. Jeg har vært i kontakt med babyproffsen og hjulene foran er svingbare men kan låses, setene er individuelle og kan legges helt ned/reises helt opp. Innermål på hvert enkelt sete er ca 29 cm (med tanke på bag).

Takk for svar. Den tfk twinner har svingbart hjul foran, det er to ulike typer av den, men det er et must for oss også. Denandre, dvs Phil & TEds likner veldig, barna sitter ved sidenav hverandre, den duu tenker p er ikke aktuell for oss i det hele tatt med tanke på at den enen må sitte bakerst. Men takk for svar allikevel, skal se på den du skal ha jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...