Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Jeg har frem til uke 16 hatt mye stikking i magen og underlivet. Korsrygg og bekken vondt og. I dag ble stikkingen i magen verre, akkurat som kniv som stikker av og til. Er det livmoren som utvider seg eller kan det komme fra ryggen og.. Blir bekymret at det er noe galt...
Lilje74 Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Jeg hadde et lignende innlegg for litt siden... men har bare hatt ett slikt tilfelle... Vent så skal jeg se om jeg finner det..
Lilje74 Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Her er det: http://www.barnimagen.com/forum/thread/4876485 Jeg har slått meg til ro med at det sansynligvis er muskelkramper eller noe...Du kan jo ta en titt på svarene jeg fikk...
Mari21 Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Hei.. Jeg har akkurat det samme! Stikkinger i magen, like under navlen ca. Åsåå har jeg smerter i korsryggen. Jeg regner med at dette er pga livmoren som vokser og smertene i ryggen er vell bekkenet som utvider seg, men jeg vet ikke desverre:) Kunne tenkt å funne ut dette selv. Men du får ha lykke til videre så må du si fra hvis du hører noe mer om dette da:) Mari21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå