Gå til innhold

Hmmm?!? Jeg blir skikkelig dårlig....

Anbefalte innlegg

av de merkeligste ting. Igår var jeg på en fest med jobben. Drakk favoritt hvitvinen min, men bare 2-3 glass. Men fra allerede første slurk, fikk jeg en spy smak i munnen. Sånn spy smak man får hvis man har kastet opp etter altfor mye drikking. Men jeg ble jo ikke dårlig i det hele tatt. Heller ikke full. Bare denne forferdelige smaken i munnen. Også har jeg vært skikkelig kvalm de siste tre, fire dagene. Har begynt på dobbel dose med Progesta-Care krem og tenkte kanskje at det kunne ha sammenheng med det. Eller kan det være noe annet på gang?!? Er jo ikke mer enn noen få dager siden EL ifølge BabyComp, så det er jo rart hvis jeg skulle merket noe til et evt svangerskap allerede?!? Har ihvertfall ikke opplevd at symptomer har kommet så tidlig når jeg har vært gravid før....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4908527-hmmm-jeg-blir-skikkelig-d%C3%A5rlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Vet ikke helt om jeg virkelig har noe interessant å komme med, men jeg har da opplevd det samme før selv. Uten å være gravid, bare så det er sagt. Selv om det er mange år siden forrige gang jeg drakk så jeg ble dårlig, er det fortsatt noen typer vin jeg synes smaker vondt. Trenger ikke være de samme fra gang til gang, men hvis jeg har drukket så jeg ble dårlig noen gang av en type vin (kan godt bare være noen som er litt like i smaken), er det sjansespill om jeg klarer å drikke den uten den spysmaken du snakker om.

Men selvsagt kan det være et gravidtegn også... Kanskje litt tidlig men...

Lykke til!

Hei!

Jeg har også fått sånne forferdelige smaker i munn. F. eks. når jeg spiser brødskive, så smakte plutselig et par av bitene sånn som bensin lukter.. Sprøtt! Jeg har ikm på onsdag. Har vært litt kvalm og trøtt siste uka, men det kan jo være hva som helst..

Det ville kanskje vært rart om du fikk symptomer så tidlig, for egget har vel ikke festet seg enda.. men jeg er ikke så proff på dette området :) Har jo hørt om de som har fått symptomer nesten rett etter el..

Får håpe det er noe på gang!

Takk for svar begge to. Den vinen jeg drakk er favoritt vinen min og jeg har aldri opplevd den smaken før. Smakte på andres viner også, men de var likedan. Ja ja.. Får nok bare vente å se hva det kan være for noe.

Hei.

Jeg også, får plutselig sånne innfall.... uten å være gravid. Var en stund, 1-2 uker jeg syns det meste smakte fårekjøtt!!! Skrullete ja, men fysj for en smak. Blæ!

Nå er jeg imidlertidig bare kvalm, maten vokser i munnen og har vonde pupper. Har ikke den store troen, men håper jo seff at det betyr at jeg har fått en huleboer, og at den denne gangen blir der lenge.

Lykke til hele gjengen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...