Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Hvordan går det med deg?? Vi er jo "ikm-søstre" denne pp, så jeg lurer jo litt da... Har du noen symptomer du? Jeg har de vanlige symptomene, som ømme bryst og litt mauring/tyngdefølelse i livmoren. Men denne mauringen er der bare en sjelden gang denne gangen. Tidligere har jeg kjent på den hele siste uka før ikm... Ellers har jeg ingen symptomer. Håper på å merke andre ting også, som tretthet, humørsvingninger, rare lyster, metallsmak i munnen, morgenkvalme, hyppig vannlatning osv. osv., men det blir nok desverre bare med innbildningen.. =) Håper jo likevel da... til det motsatte er bevist! Håper for deg også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4908441-vils%C3%A5gjerne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Heia ia69 Vel du har en symptomjeger av rang her nå. Men jeg har før omtrent ramla i kjellern av skuffelse,så jeg forteller meg selv jeg skal være moderat,og at det kan være pms...Men murringer i livmoren her også,og det er jo strengt tatt tidlig med mensmurringer...Halsbrann kunne jeg gledelig konstantere i går,det er noe jeg aldri har hatt før...(Kan sikkert ikke komme av et lass med spekesild og rå løk...hehe). Nei det er ikke godt å si,men jeg venter på hele rekka di med symptomer jeg også.Fornuften sier meg jo også at mange aldri har symptomer,og merker ikke før de er langt på vei at de er gravide.Men de har ikke en pakke i fra billigtester i badeskapet... Jeg håper det beste for oss og våre medsøstre denne pp-lykke til ia69 og oppdater gjerne...Kanskje er dette vår pp... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4908441-vils%C3%A5gjerne/#findComment-4917100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. april 2006 #3 Del Skrevet 30. april 2006 Har du forandret på nicket ditt? =) Betyr det noe spesielt eller..? Så bra at du har slike symptomer da! Håper det er av den rette grunnen!! Er du en av de som tester tidlig? Når har du tenk å teste da? Jeg kjenner noe som ligner brystspreng for tiden... merkelig. Mensmurringene er imidlertid nesten borte. Ellers har jeg også hatt litt halsbrann, men har en mistanke om forspisning =)) Må kanskje tisse litt oftere enn vanlig, men det gjør jeg ofte mellom el og ikm... Det har vel noe med den forhøyede progesteronverdien..? Har hørt at forhøyet progesteronverdi gir graviditetssymptomer, så derfor har vi alle disse symptomene før ikm til vanlig...? Ikke lett å bli klok på, og jeg vurderer å teste allerede på tirsdag, fordi jeg holder på å bli gal av denne uvissheten. Det er nesten bedre å få en negativ test enn å gå slik å lure. Da må jeg bare roe meg ned igjen, og finne motivasjon til ny pp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4908441-vils%C3%A5gjerne/#findComment-4918186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå