Gå til innhold

oj- nå ser jeg forskjell på magen ja..

Gjest Leelu30

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Jeg tok heldigvis ett bilde av magen i uke 7... da var den omtrent som vanlig.

Tok ett bilde idag.. er 11 uker på vei og magen har blitt ganske mye større.. ser ut som jeg er MYE lengere på vei.. og jeg har omtrent ikke spist pga sterk kvalme.. og kun drukket vann...

noen andre som er såå store alt?? nesten flaut!!!

tror jeg skal legge ut bildene på albumet mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også synes dette er på grensen til flaut... har beklaget meg over min oppblåsbarhet her tidligere i kveld.. Siste uka har jeg fått _diger_ mage rett etter middag! Slett ikke festlig når man bare vet at det er fulle tarmer som tyter ut og slett ikke en søt, liten baby...sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ bare svare deg en gang til! - akkurat sånn mage har jeg også!!

- og jeg som skal gå med kjole på mandag!! Uææ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er helt rar i dag. Jeg har nesten ikke spist pga kvalme, men likevel står magen rett ut. Jeg er ikke mer enn 8 uker på vei så de skal liksom ikke vise... men likevel så føler jeg at magen står rett ut. Samboeren min ble helt fasinert og ville bare kose med magen. Kjenner at jeg gleder meg masse til den virkelig begynner å vokse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Ja men syns jeg ser bare feit ut liksom...

jeg har jo aldri vært gravid før- og hun ene på jobben fikk jo ikke mage før 5 mnd..

Ser de jentene inne på 2 trimester har liksom sånn mage når de er 17-18 uker.. *flaut*

nå har jo jeg hatt litt kosemage fra før.. kanskje derfor den kommer så veldig??

jaja :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+5, på dagen får jeg på meg buksene mine, men setter jeg meg ned må jeg kneppe opp for det bli ubehagelig.

Men utover ettermiddagen så får jeg ikke knept igjen buksa. Og på kvelden ser det ut som om jeg er födeklar. Skikkelig pinlig.

Er redd for at noen skal spörre meg om jeg er gravid, og spörre hvor langt jeg er på vei. He he, ser födeklar ut og så er jeg bare 5+5. He he he. Litt komiskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...