Gå til innhold

Takk for meg - det gikk galt denne gangen også... samme som 2. tri

Anbefalte innlegg

På torsdag gikk vannet og det var borte for mye til at babyen vår ville klare seg. Så vi ble satt igang og fødte en perfekt liten jente i uke 17.

Takk for alle gode innlegg og svar til meg i dette svangerskapet som ikke har vært helt ukomplisert...Vet ikke om jeg orker dette en gang til.

noralill

Fortsetter under...

Jeg mistet i uke 17+4 sist og tro meg samme hvor vondt det er så kommer man over det på ett vis.

Man får god oppfølgning når man blir gravid igjen,jeg er nå i min 26 uke og har hatt en del komplikasjoner.

Men det har gått bra jeg har mistet 4 ganger og man må ikke gi opp en gang går det bra.

Sørg og gråt og prat ut om det dette er det eneste som hjelper...støtt hverandre og la tiden gå før dere prøver igjen ikke gi opp.

Føler med deg vet hvor vondt det gjør.

• 2 uker senere...

Annonse

Takk for alle varme tanker. Idag er det to uker og det er fortsatt uvirkelig - ønsker jeg gikk rundt med den fine magen min fortsatt. Tror nok vi kommer til å prøve igjen - men vil nok vente på utredning og obduksjonen. Også bør jeg vel prøve å jobbe litt igjen slik at jeg ev kan få være sykemeldt neste gang også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...