Gå til innhold

Noen fra Ålesund med termin på senhøsten her?


Banshee

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og prøver å få med meg hvor dere kommer fra alle sammen..

Kunne gjerne tenkt meg å blitt bedre kjent med andre "jenter" fra Ålesund og omegn som også har lyst på venner/trillevenner i høst. Jeg er født og oppvokst i byen og har nå nettopp flyttet hjem igjen etter å ha bodd i nord trøndelag i litt over halvåret.

Har ikke store vennekretsen i Ålesund lenger pga at mange har flyttet på seg og studerer andre steder i landet, tenkte derfor å forhøre meg litt her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin den 24.11. og syns tiden går aaltfor sakte! :)

Hvor bor du hen da? Jeg bor i Spjelkavik for øyeblikket, men driver å leter etter leilighet for tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ikke fra ålesund men skal føde der og har termin på samme dag som deg, så kanskje sees vi på sykehuset?

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå:) Så artig da! Hvor kommer du fra egentlig da? Vil gjerne følge med deg jeg:) Kanskje vi kan konkurrere litt! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Jeg har termin 10 des.Bor ti min fra Ålesund.Hvor gammel er du,å når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir 24 i september, bor i spjelkavika og har termin den 24.11 :)

lillemy 24: du har termin på bursdagen til broren min du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..stilig..Har du mange søsken?Er du tante,eller blir dette ditt første møte med baby(for å si det på den måten)hehe..Jeg har en gutt på 3,5 år fra før..Kjempe koselig!Gleder meg masse til ett lite nurk til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en eldre bror. Det blir mitt første barn og mine foreldres første barnebarn. Men vi er en tett familie så det har blitt en del pass av yngre søskenbarn sånn sett. Men gud det er nytt og spennende ja! :)

Moren min har bursdag 3.12, ene søskenbarnet til babyen 9.12 og da min bror 10.12 og farfar til babyen har bursdag 29.11. Så her blir det tett.. håper h*n får sin egen dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil også være med! Er fra Sula...Så det er jo OMEGN...;) Har termin 15.november.....førstegangs....Og "alenemor"...;o) Koselig att det er flere her da!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å få noen svar fra de som møter på BIM treff i ålesund om hvor mange de var osv, men har ikke fått noen svar ennå. Vet de skulle møte idag, men jeg syns det er litt flaut å være alene om å være den eneste uten mage. Men hva med at vi møter mannsterke opp på bim treff i byen da jenter? så får vi gi de "store" damene litt konkurranse i antall? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Lenge siden jeg har vært inne her nå:-) Jeg er fra Rauma, som er i Romsdalen.

Jeg har en stygg mistanke om at jeg kommer til å gå langt over for mamma gikk to ganger over begge gangene hun fikk barn, og vi har vel en tendens til å ligne på mødrene våre!

Men hadde jo vært gøy hvis vi havnet på sykehuset samtidig da!

Jeg synes det går sååå sakte! Er formen din bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:) Mamma gikk 1-2 uker over tiden hun også med både meg og broren min. Så det skal bli interessant å se hva som skjer med meg.

Jeg syns det går aaaaltfor sakte for tiden, men prøver å holde ut da:) hehe

Var en tur på moa (kjøpesentrene som ligger her hvis du ikke visste det:) ) igår og så måtte jeg innom legen også for å hente helsekortet mitt med prøvesvarene før jeg drar til Tyrkia på lørdag. Da var det like før jeg gikk i bakken, så svimmel da, kaldsvettet og greier. Stakkars sykepleieren lurte på om hun skulle ringe noen til meg! hehe.. følte meg litt gravid da, selv om jeg ikke har særlig mage ennå;) hehehe

Var kvalm hele tiden for et par uker siden, men nå er det heldigvis mer unntaket enn regelen og har fått tilbake matlysten igjen med. Eneste som plager meg for tiden er at magen ikke virker helt i balanse..men det er vel normalt det også vil jeg tro.

Hadde vært artig å møtt på deg på sykehuset ja..får håpe det er smittsomt;)

Håper du har det bra mom-to-be, hvordan er formen din for tiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hå.

Bor på sula jeg og, nærmere bestemt langevåg.

Har termin 24. november. har 2 barn fra før. En jente og en gutt.

Termin uka etter deg jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei moody.

Jeg har termin 24.november jeg :)

Dette er min og forlovedens første, men har har en gutt på 9år fra før.

Men svangerskapet og fødsel er en førstegangsopplevelse for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Vet hvor Moa er ja, er der en gang i blant:-) Så heldig du er som skal til Tyrkia!!!! Det kunne jeg også ha tenkt meg! Hadde vært godt å få litt sol på huden sånn at alle de hormonelle-gravid-kvisene, (eller prikker er det vel heller),kanskje hadde gått bort! Jeg er faktisk på vei til legen nå for å sjekke blodtrykket mitt! Har en mistanke om at det er lavt for jeg driver og svimer av ganske ofte. Ikke har jeg sluttet å spy heller, men er alikevel bedre enn jeg var for et par uker siden. Dagene er veldig inviduelle for min del....toppform en dag og sengeliggende den neste! Forhåpentligvis går dette over snart nå som vi snart er ferdig med første trimester! Tenk det da! Selv om jeg syns tiden går sakte går det likevel fort også på mange måter! Hvor gammel var du igjen, Banshee? Det var din første ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia mom-to-be!

Jeg fyller 24 7. september og det er min første ja:)

vi er vel litt rare jeg og min kjære, men trøster oss med at vi er hverandres raringer hvertfall;) hehe Vi har alt planlagt nesten ned i minste detalj om hva vi skal ha og ikke ha, farger, merker osv. hehe Det er snakk om å glede seg ja! Navnene er klare og nå er det liksom det å få kommet oss på ultrlyd og se at alt er ok med babyen og ikke minst se kjønnet som står i hodet på oss:)

Ja, jeg gleder meg sånn til turen at det er uvirkelig at det bare er 3 dager igjen altså! :) Håper på at de småkvisene forsvinner selv ja, har vært litt plaget med de rundt munnen. Viser jo ikke godt da, men jeg får jo helt noia av de! hehehe

Har lavere blodtrykk selv enn normalt også, har ikke gått i bakken ennå selv ennå heldigvis. Så du skal se at det sikkert er det som gjør det. Kan jo spørre legen din om han ennå ikke har sjekket det om hvordan det står til med jernlageret ditt også.. det kan også gjøre deg slapp og svimmel. Stakkars deg som spyr, du har vel ikke store appetitten for tiden du da? Jeg har heldigvis spydd lite, det har som regel vært når jeg har blitt stresset opp og har skreket. Kanskje du kan få Postafen med legen så du kanskje slipper å være så kvalm hele tiden, har hørt det hjelper for enkelte det også. Vi får håpe på bedre dager vettu.. de kommer, men jaggu er det vanskelig å glede seg når formen er helt for j***lig;)

Håper det går bra med legen idag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Banshee

Ligger vel på fødeavdelinga samtidig i november kanskje vi da.

Gleder meg skikkelig . Har jo føda før jeg da, men det er like spennende hver gang. Selv om det er litt vondt så er det så fasinerende at jeg nesten gleder meg, kunne gjerne hatt en skokk med unger jeg, men har rukket å bli 37 år så dette blir vel den siste tenker jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei moody

Skal ikke se vekk i fra det nei:) Håper på at jeg h*n ikke trives såå godt inne i meg at jeg går voldsomt på overtid;) hehe

Det blir artig i familien min i år.. Vi er 3 stk som sørger for familieforøkelse dette året. Søskenbarnet mitt skal ha sin 3. i begynnelsen av august, så skal jeg ha i september og så skal kjæresten til søskenbarnet til moren min føde deres første i år også (han er vel 25 tror jeg).

Har du mange da moody? Vi har egentlig bestemt oss for maks 3 stykker, men vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOODY: Jeg er også fra Langevåg!!=) Førstegangs jeg da....;) Men koselig..har nettopp "mistet" en annen fra Langevågen herifra...=/

Hvem er du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 20.11 og bor på åse/lerstad... er 26 og har ei jente på 1 år og 4 mnd... til deg som hadde termin 10.desember er det bursdagen min :P å dattera mi har bursdag 25. desember :P samler oss slik at vi kan ha ett stort familieselskap i jula ellerno!! :P praktisk d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på vatne. To mannsbolig, så vi blir nok væreende en stund til. Din første eller? Vi venter vår 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...