Gå til innhold

En nykommer på vei inn


Ramona

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er ny her i BarniMagen, har lest en del på denne siden og synes det er masse fint. Jeg lurer på en ting, den siste uka har kvalmen gått bort (takk og lov for det) men jeg synes magen har blitt mindre også. Jeg var veldig oppblåst de uken som har vært, men føler nesten at det ikke er noe der.Føler litt strekking eller noe i magen menellers er magen nesten flat igjen.

Er dette normalt ?? blir litt bekymert nå . Noen som har noe lurt og fortelle ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ramona

Helt normalt at kvalmen gir seg etterhvert. Min kvalme gav seg mer eller mindre i uke 9. Er bare tidvis litt dårlig nå heldigvis. Jeg hadde så stor mage i begynnelsen at jeg og min kjære ikke klarte skjule det for sønnen hans på 9år engang. Han kom like gjerne og spurte selv:) hehe.. Men nå er magen krympet og jaggu kommer jeg meg ikke inn i de største jeansene mine ennå.. Så jeg tenker du bare kan ta livet med ro og nyte de kvalmefrie dagene for plutselig får du deg en dag der det ikke er helt på topp. Helt normalt det du opplever.

 

Ha ei fin helg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Gratulerer så mye og lykke til videre:0) Er sikker på at alt er bra.Magen går ofte litt ned igjen før den begynner å vokse seg større..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...