Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi skal legge på kvelden, klatrer hun bare ut av sengen....., vi kan innimellom holde på i flere timer for å få lagt henne.

Vi prøver å slutte å sove på dagen for å se om hun vil sovne fortere på kveldene, men det ser ikke ut til at det hjelper så mye enda.

Noen som har erfaringer?

Vil det hjelpe om vi bytter til junior seng?

Hun får varm melk på flaska når hun legger seg og koooser seg så godt, også plutselig finner hun på at nå skal jeg jammen ut å gå litt...... også er det igang. Har prøvd ALT!!!

Man kan bli splitter pine gal av dette!!!!

RÅD???? HJELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lurt litt på når de sånn ca greier å komme seg ut av sprinkelsenga på egen hånd?

Har dere sprinkelseng? Og hvor gammel er hun?

Har hørt av venner med samme problem at reiseseng var løsningen! De har høyere kanter, så da kommer hun seg iallefall ikke ut. Dette er kanskje noe hun bare gjør for å vise at hun KAN.

De har reisesenger på jysk blant annet, ikke så veldig dyre heller.

Skrevet

:) Hun blir 2 år 18 mai og vi bruker sprinkelseng.

Har reise seng også, men den er det lavere kanter på enn på sprinkelsenga..... ble så desperat i går at jeg til slutt satt tørkestativet fult med klær foran senga hennes. Hun gråt i ca. 15 min. også sovnet hun. Har nettopp lagt henne og hun klatret ut 1 gang, så satt jeg stativet foran igjen.... nå har det vært stille i noen minutter....... vi får se hvor lenge det virker...... ;)

Skrevet

Ta på henne en sånn sovepose. Ikke sånn som man fester i sengen, men den ser ut som en vest på toppen, og har glidelås foran. Da får hun ikke opp foten for å klatre ut av sengen. Dette har jeg måttet brukt på begge mine jenter. Minstejenta klatret ut av senga si for første gang nå i helgen (22 mnd). Da tok vi på henne soveposen for første gang. Hun godtok den ganske raskt, og ligger nå rolig i senga si igjen :)

De posen kan kjøpes rimelig rundt omkring.

Lykke til!

Skrevet

Høres lurt ut med den babyposen. Det skal vi iallefall prøve, for nå er det bare et tidsspørmål før hun er over kanten her. Vet at de har dem på sparkjøp og på jysk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...