Gå til innhold

Det er så trist....

Anbefalte innlegg

at det skal gå galt med så mange....jeg synes faktisk det er mange som desverre mister. Det kommer jo nesten daglig meldinger fra de som det går galt for! Jeg føler meg ikke trygg enda jeg heller, men sjansene er jo større for at det skal gå bra :o) Det må være så JÆVLIG å miste sitt ufødte barn, og det er jo faktisk mange som har mistet mange ganger....uff. Det er mange tøffe damer der ute, og man må for all del ikke gi opp....det må jo klaffe en gang, men jeg vet ikke selv hvor mange ganger jeg hadde taklet et slikt tap!??

Men vi får være kjempe takknemlig for at alt går bra for de fleste av oss:o) og lykke til videre alle sammen;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4907956-det-er-s%C3%A5-trist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et fint reflektert innlegg :-) ikke for mange av dem,tanker vi kan kjenne oss igjen i. Sier det samme,det er virkelig mange tøffe damer der ute. Jeg har mistet 1 gang og hadde jeg mistet denne gangen også hadde jeg gitt opp og funnet alternative måter å få barn på,finnes faktisk andre måter en å føde dem selv,selv om de aller fleste foretrekker det.

Sier også lykke til alle :)

Er helt enig med dere begge - det er fryktelig trist å lese om alle jentene her inne det går galt for. Har selv vært en av dem som har opplevd MA og det er ikke noe man unner noe.

Man må være overlykkelige over det lille livet man har i magen og alltid håpe på det beste! Det hjelper heller ikke å gå rundt å være pessimister - selv om det kan være vanskelig!

Klemmer,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...