Gå til innhold

Hvordan merket dere at fødselen var igang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tidlig en morgen i 1999 våknet eg av at sengen var bitt til et svømmebaseng, det vil si at eg hadde kje noe forvarsel på at noe skulle skje i dagene før vannet gikk den morningen! Veldig kjekk start på min fødsel,ønsker at det e sånn det skjer no me nr 2 også :-) Hadde ellers kje noe særlig med smerter,litt mensen murringer i magen på vei til sykehuset.Tenk å få det sånn igjen :-) Vannet gikk 05:25 om morningen og kl 09:25 var prinsessen kommet til verden, så en 4 timer gikk det her med førstemann.

www.diamantbarna.piczo.com

Hei

Er førstegangsfødende jeg da.... så har egenlig ikke peiling. Men tror det funker slik at det kommer en fugl - tror storken er hans navn?! Og leverer en liten søt baby på døra di. Gjerne i en søt liten kurv med blå eller rosa sløyfe. Husk at hvis sløyfa er blå så er det visst en gutt og dersom sløyfa er rosa så er det jente. Fort gjort å gå på en smell der!

Første gang med enormt med energi i timene før riene startet, og da kom de rett i 5 min. intervaller. 4,5 t

Denne gang gikk vannet under middagslagingen, uten forvarsel, og riene startet 1 time og ett kvarter senere med samme 5 min... 4,5 t

To ulike fødsler kan man si, men tiden var nøyaktig lik, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...