Gå til innhold

Jeg skulle kjøpe klær i dag...(samme som desemberklubben.....)


mensana

Anbefalte innlegg

..fordi jeg skal holde appell på rådhuset 1.mai og tenkte å se litt ok ut..men kom hjem tomhendt! (- og det er ikke mange ganger i livet det har skjedd, kan jeg forsikre dere om..)

 

Det har seg altså sånn at jeg ikke lenger er slank og tynn. Dvs, jeg er tynn i bein og armer, men magen står som en tut! - ikke ser det ut som babymage heller, for det er jo ikke det det er... jeg ser rett og slett blubbete ut! Hvis jeg så mye som tenker på mat, så eser magen ut!

 

Jeg liker ikke dette mellomstadiet mellom vanlig, tynn mage og babymage...sukk.... - og aner ikke hvordan jeg skal løse klesproblemet på mandag. Tar jeg på meg en kjole (gjorde det i går, nemlig..jeg går ofte med korte kjoler utenpå dongribukser og sånn) så ser jeg så gravid ut...men jeg er jo bare 10 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter litt med samme problemet selv! Jeg og pleier ofte å bruke knelange kjoler utenpå bukse, men ikke nå ei stund... Hva med å "dele opp" kroppen i skjørt og topp med en cardigan utenpå? Kanskje en omslagsjakke for ikke å se "kjerring" ut? Bruker du sort på overkroppen skjuler du det enda mer, og med en litt luftig cardigan tror jeg du skjuler det meste... ;) Dessuten er det helt sikkert bare du selv som ser det, andre tenker jo ikke på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette slet jeg også med i forrige svangerskap, men fikk et godt tips av en dame på en stoff butikk.

Kjøpte et par bukser som var litt over min str. Leverte den inn på stoff butikk. Hun tar bort glidelåsen og syr igjen ca halve av den. Klipper så en bue av fronten, helt ned til dit som hun har sydd igjen glidelåsen. her syr hun inn en "lapp" av stretch stoff som også er buet oppe, med strikk i toppen som kan reguleres. Denne "lappen" kan en bare trekke over magen, og den kan reguleres inn og ut alt etter str på magen. Helt topp for denne buksen kan brukes i mellom stadiet og ut graviditeten.

Vanskelig å forklare uten at du ser det men håper du fortsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett i at jeg føler at det er verre enn det virkelig er... men vil ikke at de på jobben skal oppdage det enda, men med de siste dagers oppblåsthet kan det bli vanskelig å fatte mistanke....

 

Jeg prøver etter beste evne å forkle magen inntil jeg en vakker dag bare kan strutte med en "ekte" gravidmage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt super. For den ser kjempebra ut i tillegg til at den er go for magen. Kan kjøpe akkurat den bukse en har lyst på å gjøre den om til mamma bukse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...