Gå til innhold

Jeg skulle kjøpe klær i dag...

Anbefalte innlegg

..fordi jeg skal holde appell på rådhuset 1.mai og tenkte å se litt ok ut..men kom hjem tomhendt! (- og det er ikke mange ganger i livet det har skjedd, kan jeg forsikre dere om..)

Det har seg altså sånn at jeg ikke lenger er slank og tynn. Dvs, jeg er tynn i bein og armer, men magen står som en tut! - ikke ser det ut som babymage heller, for det er jo ikke det det er... jeg ser rett og slett blubbete ut! Hvis jeg så mye som tenker på mat, så eser magen ut!

Jeg liker ikke dette mellomstadiet mellom vanlig, tynn mage og babymage...sukk.... - og aner ikke hvordan jeg skal løse klesproblemet på mandag. Tar jeg på meg en kjole (gjorde det i går, nemlig..jeg går ofte med korte kjoler utenpå dongribukser og sånn) så ser jeg så gravid ut...men jeg er jo bare 10 uker på vei!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4907524-jeg-skulle-kj%C3%B8pe-kl%C3%A6r-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mensana.

Skjønner godt hva du snakker om. For 2 uker siden rydda jeg i dongri buksene, og måtte legge vekk 8 stk:-(

Var i Praha i mars og shoppet litt (før jeg visste at jeg var gravid) og heldigvis vil 2 av buksene passe gjennom sommeren.

Livet på buksa er så lavt at magen vil komme over. Gjett om jeg ble glad:)

Er 9 uker i dag, og det er bare 2 venninner som vet om dette, ingen i familien vet noe ennå, men går med en følelse av at alle stirrer på magen!

Hvor var du og kikket på klær? Jeg har ikke sett etter mammaklær ennå, men om ikke lenge må jeg ha en bukse! Det jeg syntes med mammaklær at det gjerne er masse fint når jeg ikke er gravid, og så når jeg er gravid er det ingenting jeg liker!!! Noen tips fra dere om hvor de har ok bukser?

Jeg kikket ikke på mammaklær... merkelig at den tanken ikke slo meg, egentlig.. Jeg tenker at det er aaaaltfor tidlig å bruke mammaklær når man er i 3.måned...og bruker man mammaklær ser jeg vel i hvertfall gravid ut!

Nå er det jo mote med sånne tunikaer og kjoler og vide topper og sånn... utfordringen blir vel å finne seg en behagelig bukse (som ikke er en joggebukse..sukk) Jeg vil ikke bli en pose-klær-gravid! Jeg vil være en fin gravid. - og jeg vil ikke se gravid ut før jeg får babymage... har ikke sansen for denne oppblåste magen..

Litt frustrert

Annonse

jeg føler meg også blubbete... jeg har også problem m å finne klær. Ser bare halvfeit ut... Og det er ikke morsomt. De som vet at jeg er gravid vil bare sikkert si til hverandre "d er så teit m folk som tror de har mage lenge før de egentlig har d" "ingen har jo mage i uke 11 "

PaRaNoIa *knis*

Hei Popkind!

Klærne mine passer enda... men jeg begynner å se lubben ut... magen buler ut over buksekanten, liksom... Slik har jeg det ikke til vanlig, og da føler jeg meg litt uvel i vanlige dongribukser og topp, liksom. Det ser rett og slett ut som jeg har lagt på meg! (hvilket jeg faktisk også har.. ett og ett halvt kg siden påske!)

Hvordan er din mage?

Mye oppblåst/har magen din vokst?

Magen min er blitt mye større, får ikke igjen en eneste olabukse, var hos ei venninne igår å lånte noen hun ikke bruker ( hun er vanligvis endel større enn meg), så idag kunne jeg sprade rundt med knappen igjen! Deilig. Ja, jeg er veldig oppblåst, og idag har jeg faktisk kastet opp og vært fryktelig uvel (første gang for meg)!! Jeg GLEDER meg til at folk kan se det er babymage og ikke bare dissemage...he, he.

Lykke til med talen i morgen!!!!

Annonse

Takk for det, Popkind!

Akkurat lest gjennom den for ørtiene gang..

Noe rart med nettsiden her i kveld.. jeg skrev nettopp deeen lange meldingen her og vips! så forsvant hele greia.. Så i tilfelle det skjer igjen, så sier jeg bare natta nå..

Jeg tar på meg de klærne jeg føler for i morgen.. får folk mistanke om noe så får det bare være.. :-)

Natta! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...