Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så er jeg tilbake her. For på onsdag så mistet vi vår lille spire. Jeg hadde kommet til uke 6 da jeg begynte å blø masse. kraftige smerter som endte i en sa.

Det er så urettferdig at vi som holde på med ass.befruktning ender opp med å miste i noen tilfeller. For meg var dette 3 sa , å hver gang har jeg vært gravid ved hjelp av ivf. Dette forsøket var vårt 4 søskenforsøk, å det 9 totalt i rekken. Men takk å lov for at vi fikk verdens vakreste lille jente for 2 1/2 år siden på 5 ivf. Hun er reddninge vår nå. Vi nyter at vi har henne, å hun får tankene over på andre ting. men fult å helt er vi fryktelig skuffet å lei oss.

Nå tar vi en pause til over høsten. Orker rett å slett ikke mere.

hilsen fra en veldig trist å lei seg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4907305-en-trist-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Marimarei!!

Dette var fryktelig trist å lese. Er helt enig i at det er urettferdig at vi som strever så hardt for å bli gravide mister når det endelig lykkes.

Det er ufattelig trist at du mistet igjen! Har opplevd å miste en gang selv, så jeg vet at dette er hardt.

Forstår deg godt at du tar pause. Håper det betyr at dere ikke har gitt opp prøvinga på søsken til deres prinsesse. Det er godt at dere har henne å trøste dere med i denne tunge tiden.

Store trøsteklemmer fra

Trist å høre! Det er det tøffeste - å være gravid med hele seg - tanker, følelser og kropp - og så plutselig ikke være det mer. En stor sorg. Har hatt to ma, og det er bare så fælt at jeg nesten ikke skjønner at jeg utsetter meg for dette enda en gang...

Men kos deg i sommer, det hjelper tross alt å få det litt på avstand.

Klem

Hei Marimarei.

Kjempe trist å høre at du har mistet, det er store kontraster fra å være gravid etter en lang prosess og så plutselig miste...Jeg har selv mistet i 8 uke, og jeg var helt knust i en periode. Jeg har lest at det er større risiko for spontanabort når man stimuleres til eggløsning slik som ved IVF behandlinger, det er trasig!! Håper du får en fin sommer likevel, og koser deg masse med engelen din. Ei venninne sa nemlig til meg, tenk, X (min sønn) er som sent fra himmelen til dere, og det er sant. Jeg koser meg også masse med min sønn og er så vanvittig takknemmelig for han. Likevel, når jeg nå er i gang med mitt første IVF, og snart ruger (neste uke), så håper jeg og ønsker så inderlig at jeg skal få et til barn. Kan skjønne at du har det tungt, men ønsker deg alt godt!!

Varm hilsen

Annonse

Kjempetrist. Vær lei deg, jeg tror det hjelper å få det ut. Tror det kan være lurt med en pause til etter sommeren, du skal ha nok krefter til å ta fatt på et nytt forsøk. Ser at prinsessen ble til på forsøk nr 5, så det er kanskje femte gangen som gjelder denne gangen og... Vet akkurat hvordan du har det! Jeg har mistet to ganger, begge i ca uke 11. Men også vi har et barn hjemme, og priser oss lykkelig for at vi fikk han. Ser at du også er utholdende ang. antall forsøk. Vi er i gang med vårt totalt niende forsøk nå. Du får kose deg masse med barn og mann. Da jeg mistet sist gang var sønnen vår 3, 5 år - og etter at vi x antall ganger hadde fortalt han hvor glade vi var for at vi hadde fått han, svarer han "Eg vett det, dokke seie det heile veien...."

Klem fra

Kjære Marimarei!

Huff,dette var trist. Det er ikke så mange trøstende ord jeg kan si men hvet hvordan du føler.Mistet 2 ganger selv. Men må jo si at du må være utrolig sterk som har gått igjennom så mange forsøk,9 totalt...

Beundringsverdig. Godt dere iallefall har ei tulle som dere kan kose dere med. Uansett så virker det som dere ikke gir dere men skal igang til høsten igjen? Da ønsker jeg dere masse lykke til og sender over en stor trøsteklem.

KLEEEEEEEEEEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...