Gå til innhold

BIM treff på Lizzis Lørdag 6 mai kl....1900


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Lørdag 6 mai

 

Hebbie

MaybeMe?

Sjiga vil på lizzie's

Piadi

Litjpia24

theaokt

Tomellen

 

Hei jenter...

passer tidspunktet ?

Var et ønske om Lizzies - så da kan vi jo prøve det denne gangen.

Noen som ikke ønsker det ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste har truffet hverandre nå - så da blir det lett.

For de som ønsker å treffe noen utenfor så kan man kanskje chatte med noen slik at du får sett ansiktet og evt. fortelle hva man skal ha på seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme allikevel. Masse familiegreier som skjer og dessuten sliter jeg noe enormt med kvalme for tiden. Så er nok dårlig med selskap i meg tror jeg. Men jeg slenger meg mer enn gjerne på neste gang jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder avbud på denne....

Har vært plaget med kvalme denne uka og har vond ankel og skal passe på nevøen og niesen min fra lørdag til søndag. Skulle være fra fredag til lørdag, men jeg er helt kjøttkake etter jobb så da er det dumt å passe på ville barn..Så da er det best med lørdag heller - så jeg får hvilt ut....

 

Men er med på neste gang...

Sorry jenter.....savner tantebarna mine :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg melder pass jeg også, har blitt så travelt for meg i det siste, så jeg trenger en kveld hjemme. Kanskje vi skal ta det en annen gang? Det ble kanskje litt kort tid fra forrige treff? Snakket med Tomellen i går, og det ble vanskelig for henne å komme også.

Dessuten håper jeg å finne ut at jeg er gravid i morgen, så da vil jeg være hjemme med min kjære. :o) Og i motsatt tilfelle er jeg hjemme og slikker mine sår.

Men neste gang jenter, neste gang.....da er jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...