Gå til innhold

gjør dere ting for å modnes eller for å sette igang?

Anbefalte innlegg

Tenker på ananas, sex, løping i trapper osv...gjør dere dette for å modnes, eller for å forsøke å sette igang fødsel der og da?

Har 20 dager til termin, og lurer på om jeg skal prøve noen triks hvis det hjelper på selve modningen...

Fortsetter under...

Har hatt en time med modningsakupungtur. Skal ha to til. Har 8 dager til termin. Gjør det bare for å forhåpentligvis slippe å gå over tia. Har hatt sex, men det er tungt nå for jeg er så forkjøla i tillegg. Så det har uheldigvis blitt et ork... Lange turer vet jeg ikke om jeg tror noe særlig på. Det gjør deg bare sliten og man skal tross alt slappe av nå før fødsel og samle krefter. Men jeg er ganske utolmodig selv. Tror kjempemasse på sex. Har flere venninner som fødte dagen etter en runde i høyet.

Jeg tar bringebærblad kapsler & te nå da..... Det skal vel hjelpe på modningen og at fødselen skal bli lettere.... :)

Jeg går lange turer, men det er for å få litt energi ut av min viltre 3 åring :D

Sex blir det ikke kjempe mye av, men nå i slutten skal mannen min få kjørt seg (han blir nok ultra happy da) :D

Har spist en hel ananas her om dagen, men ikke så mye som en kynner å kjenne :P

Så jeg tror nok det er en stund til lillegutt kommer, så lenge jeg slipper å bli satt igang denne gangen oxo er jeg happy :D

Jeg tror på lange turer, om man orker da! Jeg går en time om dagen, ikke for å nødvendigvis sette igang, men fordi jeg har behov for det. Sover og hviler mye, og syns det er deilig å røre på seg og få frisk luft en gang eller to om dagen.

sex tror jeg også på! har heldigvis ikke så stor mage så det går bra. om du har 20 dager til termin har du jo enda ikke noe hastverk, jeg må si jeg er overrasket over hvor ivrige folk er på disse sidene til å skulle få ungen ut før tida - jeg nyter å være gravid og føler meg ikke "klar" før nå, 10 dager til termin.

lykke til!

Annonse

Nei her blir det nok til at det får komme når nurket e ferdig modnet av seg sjøl og klar til å komme ut til oss :-) Lykke til med triksene og ha en kjempe god helg.

www.diamantbarna.piczo.com

Ja jeg forsto også det på deg Hovedinnlegger, at det var modningen du snakket om, og det gjelder det samme for meg, er ikke interessert i å bli satt i gang 2 uker over tia, derfor har jeg begynt med modningsakupungtur, som også kan hjelpe slik at man faktisk får en bitte litt lettere fødsel. Man må da ikke bli hysterisk fordi om noen spør om modningsråd, syns det er voldsomt oppstyr her inne den veien også. Vi vil ikke ha den ut nå, vi vil bare ikke gå over tia så mye. Det er stor forskjell. Så la os nå få lov å diskutere tips og råd som har med det å gjøre! Jeg nyter også å være gravid, til tross for kraftig forkjølelse nå på slutten( er i uke 38) -så det så! :)

Eg beklager veldig om eg har skrevet noe som virket uklart.Eg har ingenting imot noen som starter med modningsakupungtur el lignende.Eg ville bare si at eg kommer kje til å ta noe sjøl,kje endå vertfall! God bedring til deg sinimini,må bli frisk igjen.

skal ha modningsakupunktur, og tar bringebærkapsler, har hatt noen runder i høyet og et par turer ja.. Men løper jo uansett etter 2 åringen hele dagene..............Puuh...

Og jeg er drittlei hele magen og vil ha han ut NÅÅÅÅÅÅÅÅ om det hadde vært en sikker metode å sette igang på....

Er i uke 38 nå, og er sp svær og tung, sliter virkelig..........

Og er ikke redd for å si det, Hater å gå gravid, men liker resultatet.

hei hei

var hos jordmor i går og lurte på det samme.hun sa det eneste som hjelper er masse sex,orgasme og la sæden godgjøre seg inni.har hatt en del sex og kjenner det modnes bra nå.

1 dag på overtid:o)håper han kommer snart!!

klem

Ananas og slike kjerrig triks hjelper ikke på modinga.Det sa min jordmor,og flere leger faktisk..For nå går det rykter om at det ska hjelpe ..Men det eneste dem kan dokumenetere gjennom flere års med forsking, er at det hjelper å ha sex ja..Det setter fødslen igang ja, pga et stoff som finnes i sæden, som gjør det.. Men det har vært forsket på rødvin, rødvin fant dem ut at det var bra å ta seg none glass, bra for helsa,,Så da anbeflate dem å ta seg noen glass, nå har dem plutselig snudd, nå er det farlig å drikke alkohol i svangerskapet.... Du finner aldri 3-4 leger som er enig om samme tingen hell.. Sa til min lege og jordmor at j ble så forvirret over hva som er bra og ikke bra.. Det forstå dem sa dem.. så jenter,, bare spis så mye ananas dere bare orker med god samvtighet,,,, det gjør jeg, for ananas er kjempe godt.. Spiser det ikke for så sette igang noe fødsel nei, tror ikke på det j..Men sex veit jeg fungerer ja..........

Gjør ingenting jeg,, og j er lei ska jeg fortelle deg...... Har pina meg så sterke kynnere som går over til rier, hadde det i 3-4 timer igår,og idag har j hatt det sia j sto opp.. først for ca 1 time sia, dem slapp taket,,Det var like før j ringte sykehuset............. så ja j er dritt lei smerter, blir så totalt sliten av dem,, men men,,

lille guttn min kjæm når han vil.........

har termin 28 Mai, men har alltid født 3-4 uker før selve ultralyd terminen,, så det trodde jordmora kom til å skje denne gangen å..........

Lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...