Septemberdreng Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Hei, vil bare høre om noen her tror fødselen min kanskje er rundt hjørnet nå? Var på sykehuset i forrigårs og fikk konstatert 2 cm åpning og modning, 5 dager før termin. Fikk beskjed at det fortsatt kunne gå en stund før noe skjedde, opp mot to uker på det værste. Har hatt murringer, menssmerter på og av den siste halvannen uken så jeg hadde en mistanke om at noe hadde begynt sakte men sikkert. I dag har jeg holdt på i huset men hatt en litt "rar" følelse i kroppen, litt vondt i ryggen og en veldig svettelukt som jeg ikke pleier å ha. Fikk en intuitiv følelse om at noe var på gang, men absolutt ikke sikker. Så gikk jeg på do i sted, har vært der mye de siste dagene også...., og da var slimproppen godt!! -har alltid lurt på hvordan den ser ut.... Dette er min andre fødsel, men jeg ble satt i gang en uke på overtid forrigegang. Med min mor så gikk slimproppen om kvelden og riene startet den natten. Vet at det kan gå mange dager enda men har murringer og en rar følelse....hva tror dere? Det blir jo selvfølgelig bare synsing men er så spent...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4907228-er-noe-p%C3%A5-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå