Gå til innhold

August: Treff for augustjentene i Bergen???


palmebaby

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lager et nytt innlegg jeg der de som har lyst på et rent augusttreff skriver seg på. Om vi blir mange så håper jeg vi kan få til noe i løpet av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jo vært koselig det. Men er jo litt pysete da...

Litt teit spørsmål, men hvor gammel er dere bergensjentene?? Jeg er 23, har fått et inntrykk av at de fleste er endel eldre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er 26 år.. men er ikkje noe særlig voksen så trenge ikkje engste deg over meg jaffal hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 år jeg også. Alder spiller ingen rolle, vi har alle en ting til felles, vi er alle gravide:-) Håper du kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at mai har begynt og kommer til å gå så fort så foreslår jeg noen datoer her jeg....22 el 23 mai, 29, 30 el 31 mai....Tenkte ca 17-18 om ettermiddagen....

 

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert om vi får til et augusttreff =) Virker jo som vi er ganske jevngamle hele gjengen, selv er jeg 26... Unsett gøy å møte andre gravide med termin i august!

Jeg stresser med eksamner i hele mai, men et treff den 29, 30 eller 31. får jeg tid til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, har lyst jeg og, litt bekymra for å sammenligne mager, føler meg "garantert" digrest:) lagt på meg masse (jepp passert 90 kg) menmen, kan godt være størst jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo også møtes på gratis svangerskapskurs på Solheimsviken helsestasjon 22/5 og 29/5. Det har jeg troa på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...