smöla Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Hadde 1 dag i sist mens 14 mars. Siste sykluser har värt 32 - 42 - 32 og nå har jeg teste positivt. regner de fra mens start er jeg jo 6 + 3 . Vet ikke jeg. Hadde pos EL test 14 april...vet ikke om jeg kan ha värt gravid allerede da? da er jeg i såfall 4 + 3. hmmm vanskelig synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomio Skrevet 29. april 2006 #2 Del Skrevet 29. april 2006 Hei du utfra terminkalulatoren, dersom 1. dag sist mens var 14. mars, har du termin 22 desember. Fant akkurat ut at jeg har termin 010107 Er det din første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smöla Skrevet 29. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2006 Hei igjen:-) Ja det er vår förste:-) Vi er kjempe glade. Gutten min er helt i hundre. Håper dette går bra. Vi tör ikke juble helt enda siden det er så tidlig. Er det din förste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomio Skrevet 29. april 2006 #4 Del Skrevet 29. april 2006 Ja, det er vår første også og vi er kjempe glade, jippi!! Det er jo tidlig, men jeg tror alt går bra Alt er veldig rart og nytt og moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå