Gå til innhold

April: vi har kjøpt utedress i dag :)

Anbefalte innlegg

har vært på storshopping i dag, men kom visst ikke hjem med så altfor mye likevel.. Men har kjøpt en kjempefin rosa utedress fra Reflex, vandtett og vindtett. Godt fornøyd nå. Nå må det bare holde seg fint ute så vi får brukt den... :) God helg alle!!

Fortsetter under...

Angående utedress ville jeg bare si at min erfaring er at den ikke må være for stor og klumpete, selv om den er tynn.

Vi har en helly hansen dress som er ganske for stor, er 86, og det bruker han jo i klær. Men den ser stor og klumpete ut. Er egentlig tynn, men med regnstoff på noen steder (blir tungt) og veldig vid nå når vi tok utav foret.

Mathias Emil har synes det har vært sånn passe gøy å være ute, men i går tok jeg på han en flis dress i stede for utedressen og da var alt helt supert, Så ut som han trivdes mye bedre med det.

Vurderer å kjøpe en ny, helt tynn dress uten de vantette områdene på, bare for å beskytte klærne nå når han kryper. Noen forslag?

ja, reflex sin! hehe!! Den er vanntett over hele, men helt tynn og uten for. Bare sånnt hullete fòr... Vi kjøpte str 80 til snuppa og hun er vel ca 74-75 cm lang? Den er litt stor i bena enda, men hun var kjempefornøyd når vi var ute i går. Har aldri vært så bli og fornøyd klokka ti på seks før !! hehe.. Ingen problem å gå (når vi leier henne, da..)

Annonse

hehe..glemte å svare deg i sta..men ser noen har svart ofr meg nå.. hmm... Som hun sier, i reflexbutikker rundt om kring, og så vet jeg om barnas boutique i bergen -tror de selger de..hadde iallefall reflex-regntøy tidligere... De koster 299. Kjempepris! Så jeg gidder ikke kjøpe regntøy med det første iallefall... Er jo hjemme med henne så trenger ikke så mange skift..

Ikke meningen å overse deg aprilbaby!! :) Går litt fort i svingene her, skal ha familieselskap her om ca en time nå... Så litt stressa i sta med pynting og rydding... jeppjepp!! Håper du får tak i en dress du og!!

Så kjekt - eg er på jakt etter en slik overtreks bukse eg, men finner ikke når eg skal ha det.

Eg såg da LillePia var rundt 5-6 mnd, men da trengte eg det jo ikke.

Hvor tynne er desse dressene?

Bildene lastes opp i skrivende tid! Men de var kanskje ikke så gode likevel..hehe... Visste ikke om den butikken før dama på lindex fortaltre meg det... Klaga min nød om at det ikke er vårdresser å oppdrive noe sted!! Joda, hør på reflex... Den er helt tynn, kjempelett med sånnt hullete for inni... -hvis du skjønner... Trodde vi hadde tatt bilde bare av dressen, men der tok eg feil... Håper du ser litt likevel.. :)

Annonse

Vi har også Reflex dress, og er kjempefornøyde! Lett å ta på! Mini klarer fint å bevege seg ute med den. Anbefales til alle som de over her;) Betalte også 399,- for vår, men den er i str. 86. (bilder under lek/aktivitet på hjemmesiden vår)

Eg har også kjøpt dress...skriver EG, for mannen var så absolutt ikkje enig i å bruke så mykje pengar på dress... Kjøpte Trolldress på kidsfashion (eller noko slikt) til...1100 kr, og eg kjøpte ein til storesøster også.. MEN eg trur og håpar at det var eit bedre kjøp enn Reima, som eg aldri har kjøpt sjølv. Men, til forsvar for meg sjølv, det er greit å ha god og vasstett kvalitet når han skal begynne i bhg.. (OK, det var eit impulskjøp fordi storesøster trende ny dress!!)

Men utruleg bra service på kidsfashion.no. Bestilte dressane torsdag ettermiddag og dei kom med posten laurdag formiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...