Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 Jeg har så lyst til å kjøpe et speil på hjul til Vesla... synes det virker så morsomt, jeg. Men prøver å spare penger nå.. Er det noen som har eller hatt hatt babyer som synes det er gøy med et slikt speil på hjul, eller er det bortkastede penger (149,- på Brio-lekebutikk)??? Hvor gammel var din baby hvis/når h*n synes det var stas med det?? StoreVesla
jente80_ Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Hei. Dattren min på 7 måneder har et sånt speil. Hun fikk det til jul og det har vært veldig stas hele tiden. Det hun har er gult med røde hjul, som det er bjeller inni. Hun ligger å speiler seg, rekker tunge eller bare rister på det. Det har igrunnen vært gøy hele tiden. Hadde besøk av en gutte baby som var like gammel. Han syntes også det var veldig stas. Er jo ikke sikkert jenta di liker det, men jeg kan nå anbefale det utifra våre erfaringer.. Skal se datteren vår blir en jåle dukke sånn som hun speiler seg.
Mockanin Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 sønnen min på 4 mnd har et sånt speil. Det fikk han da han var ca 3 mnd. Var kjempe spennende med sitt eget speilbilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå