Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier ikke å handle så mye på nettet... men nå har jeg handlet både flaskevarmer og et babysengesett via nettbokklubben babyglede...

http://babyglede.no/general/display.asp?iFileID=236038&sKey=007

Håper ikke dette med flaskevarmeren bare er noe stort tull for den kostet jo litt... Jeg trykket på knappen for gjennomfør kjøp og angret med en gang etterpå... Sambo kommer til å synes jeg sløser veldig...

Noen som kjenner til denne saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte ikke flaskevarmer selv sist gang jeg hadde baby, men vet om andre som hadde og brukte... særlig hvis puppen til mamma ikke var tilgjengelig... Så når du først har kjøpt den, kommer dere (eller kanskje mest den eller de som passer poden, hvis du ammer) sikkert til å bruke den!

Skrevet

Takk, da er det forhåpentligvis ikke bortkastet da :-)

Føler meg så uvitende om hva vi virkelig kommer til å trenge og hva som bare er lagt ut der for å lure oss til å bruke mest mulig penger...

Skrevet

Flaske varmer visste jeg ikke at fantes, og da tydligvis ikke hatt bruk for. Nå har jeg ammet datteren vår til hun var 11 mnd, da ville hun ikke ha mer. Etter det har hun fått mme på flaske morgen og kveld. Koker vann på vannkoker og blander det med kaldt vann til temperaturen er rett for håndleddet, og har i mmepulver. Dette går veldig raskt og greit. For barn under 6 mnd er det vel anbefalt å koke alt vann før det drikkes, men da hadde jeg alltid ferdig kokt og avkjølt vann på flasker i kjøleskapet.

Jeg tror ærlig talt ikke du vil få behov for den.

Men husk at du har angrerett hvis du ikke vil ha den!

Skrevet

Jeg så et program om noen unge oppfinnere som hadde funnet opp denne flaskevarmeren som gjorde at melken fikk perfekt varme... og som man kunne bruke hvor som helst uten stikk-kontakt eller noe... Da jeg så den samme på nettet tenkte jeg at der er jo DEN... men er redd for at det er noe jeg overhodet ikke trenger ja...

ja, ja....får se hva jeg gjør... Det er jo 4 måneder til fødselen også så litt lenge å vente for å vite om det er nyttig eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...