Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 uff. dette bekymrer meg virkelig.. er rutinene våre ok, får han nok tid for seg selv i våken tilstand, stimulerer jeg han for mye eller for lite, osv osv. Får ondt i hodet av å spekulere på dette. Noen som kan hjelpe meg å si hva dere gjør i løpet av dagen?
'utakknemlig bitch' Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Kansje du kan fortelle hvordan dere har det da? er en stund siden min var 2 mnd, nå er hun nesten 6,5 mnd.. hehe... men mener å huske at på den tiden la jeg hun litt på magen når hun våknet fra luren sin, så koste vi litt og så fikk hun mat og sov igjen.. var igrunn ikke mye hun var våken på dagtid, sov vanvittig mye tror ikke det er så mye å gjøre feil, du merker jo om hun er fornøyd eller ikke
Gjest Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Har aldri brydd meg med å ha noen rutiner når mine har vært små. De har sovet når de har vært trøtte, fått pupp når de har vært sultne og så har vi kost og "småpratet" når de har vært våkne og fornøyde.
Ella Bella Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Skjønner deg godt jeg. Stresser veldig med det slev. jeg var så mye syk at jeg ikke hadde noen rutiner med babyen når den vr 2 mnd. Var litt etter dagsformen min. Hun var vel mest opptatt av mat og soving.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå