Gå til innhold

Ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle gleder seg til ultralyd.For [ se om det er gutt eller jente. Osv. Men tenk om noe er galt, at ikke svangerskapet kan fortsette. Jeg har hatt 2 innvendige ultralyd og alt s[g ok ut, men hvor mye kan man egentlig se der-Fikk h;re hjertelyden for noen uker siden. Er i uke 16. ultralyd om ca 2 uker, Noen flere med slike tanker_- Ble litt rot her, for ikke alle taster som virker p[ pc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt og tenker til tider som du gjør, men prøver å ikke ta noen evt sorger på forskudd. Jeg har vært på ultralyd 4 ganger allerede, da jeg har mistet tidligere, og ville ha oppfølging, de kan se det meste på disse, men som legen sier ultrlyden på sykehuset er den som bekrefter det meste, som kan fortelle om det evt skulle være noe galt o.l. Dit skal jeg mandag 8, så både gleder og gruer meg... men krysser fingrene, og prøver å nyte tiden...

Lykke til videre, og prøv som jeg prøver, tenke på det positive... det er jo egentlig minimale sjanser for at det skal være noe galt...

Skrevet

Vi gledet oss til den ordinære ultralyden helt til like før. Da ble vi urolige og bekymret begge to... Kjempe happy etterpå for at alt var bra :-)

Skrevet

Jeg var veldig spent før ultralyden og engstelig for at noe skulle være galt. Men jeg prøvde å si til meg selv at sannsynligheten er veldig stor for at alt står bra til. Det er bare ca. 3 pst. som får beskjed om at noe er galt, smått og stort, og det er jo heldigvis en veldig liten andel. Men man må jo også være forberedt på at man kan få dårlige nyheter. Uansett hadde vi bestemt oss for ikke å ta abort. Men vi fikk gode nyheter på UL. Alt så bra ut. Jordmor viste og forklarte alt hun så, og man går gjennom alle organer. Vi så en aktiv, stor og frisk gutt! Da ble vi glade da ... :-)

Skrevet

jeg både gledet og gruet meg til ul, følte meg ike gravid i det hele tatt og var redd for at babyen hadde sluttet å vokse (hadde vært på tidlig ul og sett hjertet slå)

det var en utrolig lettelse å se en sprell levende gutt

tenkte ikke tanken på at noe kunne være galt med han, bare han var der ble jeg glad ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...