Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 og hørtehjertelyden sammen med kjæresten .... fantastiks opplevelse..han ble helt fascinert, tror ikke han hadde regnet med å høre det..!!!! Er så glaaaad!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Hvor fikk du tak i babywatcher, og er det trygt bruke hjemme..
Nordlæning me gull i magen Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Fikk min i forrige uke, og det er så hææææærlig å kunne ta den fram for å høre hjerte slå
Gjest Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 www.babywatcher.no De sier at det ikke skal være farlig, men man skal sikkert ikke gjøre det for ofte. Jeg leste bare om flere som hadde sjekket med denne her inne, og ble så fristet.. også spesielt greit, for jeg får noen ganger de dagene hvor jeg tenker at det plutsleig ikke er liv lenger o.l, og da tenkte jeg dette var den perfekte løsningen, istedetfor å løpe frem og tilbake til legen hele tiden... Den kostet 1000 kr, men er helt klart verdt det.. en fantastisk opplevelsen, og det var så hyggelig å se kjæresten min sin reaksjon...
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Noen som har prøvd "BebeSounds" fra BabySam - er vel noe ala babywatcher??? Den koster kun 300,- så jeg er fristet til å anskaffe meg en
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Det er en utrolig opplevelse å kunne høre hjertet "hjemme i sin egen stue". Hos jordmor/lege er jeg ganske rolig av avbalansert. Men ved et par anledninger hjemme har tråren trillet når jeg har hørt den nyyydelgi lyden. Har nok i gj. snitt brukt min 2-3 ganger i uken i en 3 ukers periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå