Edelweis Skrevet 29. april 2006 #1 Skrevet 29. april 2006 hej... jeg svarte deg på det andre innlegget mitt- selv er jeg bare 19 år enda. bosatt på namdalseid akkurat nå. finnes det noe svangerskapskurs på steinkjer? kansje du vet noe om deT?
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Hei! E fra steinkjer æ å, finns itj nå svangerskapskurs nei trur æ ikke. Venter min første i september æ da!
lille*engel Skrevet 30. april 2006 #3 Skrevet 30. april 2006 hei Steinkjer- jenter! har ikke satt meg inn i om det er noe svak.kurs jeg! Har dere skaffa dere jordmor i byen+ Noen å anbefale? Jeg tenkte jeg skulle ordne med mge med det nå i disse dager:) Hvor gammel er du, "lykkelig gravid"?
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 30. april 2006 #4 Skrevet 30. april 2006 Hei! Jeg er 22, blir 23 i år. Jeg bestile bare time hos jordmor, og fikk da ei automatisk. Marit ett eller annet heter hun, helt ok! Hvor gammel er dere da?
lille*engel Skrevet 30. april 2006 #5 Skrevet 30. april 2006 Hei! Jeg og sambo er begge snart 26 år. Synes det var moro at det var flere fra Steinkjer her inne! Dere ventet i September ikke sant? Bor dere i sentrum eller?
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 ja, det stemmer, 19. september. Bor på skjefte. Enn dere? Når var din termin? oktober?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå