Gå til innhold

Oktober: Hjelp meg noen-Please... :(


2 Hærligheter!

Anbefalte innlegg

I går etter sex begynte jeg å blø masse! Det dryppet og rant,men ga seg litt..Blør fortsatt idag litt,ikke mye.. Ringte legevakta,di mente et blodkar var skadet-altså ikke noe farlig..Er så redd det er noe galt!!:( Er 16+2 idag...

Noen som har opplved lignende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd blødning etter sex, men hadde en liten blødning i uke 12. Jeg ble også veldig bekymret siden jeg har hatt en SA før, så jeg ringte til legen og fikk en time. Der fikk jeg heldigvis høre hjertelyden, så jeg ble beroliget. Jeg spurte også jordmor senere om jeg kunne komme innom hos henne hvis det skjedde igjen, og det var ikke noe problem.

 

Hvis du er urolig, ville jeg fått en legetime, eller ringt jordmor for å høre om du kan komme innom - fortell at du er veldig bekymret, så tar de nok i mot deg. Det er forhåpentligvis ikke noe farlig, men dumt å gå rundt å bekymre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt etter sex når jeg var ca 14 uker på vei.. (har også hatt to småblødninger i ettertid) Men, det virker som om det var veldig lite i forhold til deg.. Til meg var det ikke friskt blod. Jeg ble kjempeengstelig. Ringte både jordmor og fastlege. De begge sa at i og med at det ikke var friskt blod måtte jeg ikke bekymre meg.. De sa også at vii har lettere for å blø når vi er gravide, pga blodmengden i livmoren. Det er mange som blør hele svangerskapet uten at babyen tar noen skade.

 

Men, det høres ut som om du blødde ganske mye? Tror jeg ville ha krevd å kommet inn til lege.. iallefall til fastlege på tirsdag. Skjønner utrolig godt at du ble bekymret.. Jeg bestilte privat ultralydtime når jeg blødde. Fikk rekvisisjon fra fastlegen - ringte dit å sa at jeg ikke fikk ro i kroppen før jeg hadde fått bekreftet at babyen hadde det bra. Vi kom oss på ul og fikk sett at alt var bra, det var veldig beroligende.

 

Håper det går bra med deg og den lille.. :o) - den lille har det helt sikkert bra inne i magen din.. Krysser fingrene for dere..

 

ps; Jeg kommer fra sept.klubben. Svarte på innlegget ditt der også..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...