Gå til innhold

Narvik??

Nordlæning me gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere.

Noen som har termin i august som er fra Narvik? Selv bor jeg ikke der, men skal tilbake til sommeren for å føde på Narvik sykehus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra narvik,termin i oktober..Men bor ikke der.. Skal hjem til sommeren. Men ikke for å føde ;) Hvor bor du?

Skrevet

Nå bor jeg i Kristiansund sammen me forloveden og hans datter.

Hvem er du da? Kanskje vi vet hvem hverandre er?

Skrevet

Bor i Kristiansand.. Er 21.. Kanskje du er eldre enn meg?Hvem er du?;)

Skrevet

Jeg er 23 og heter Siv-Elin, flytta fra Narvik i 2002 og har siden vært her i Møre og Romsdal.... Du da?

Skrevet

Hmm...Heter Irene...Flyttet hit for nesten to år siden.. :) Men hvorfor skal du til Narvik for å føde,om jeg kan spøree?:)

Skrevet

Skal føde der siden min gamle mormor vil så gjerne at jeg skal være der da. Hun kommer seg ikke ut på lange reiser, og jeg vil så gjerne at hun skal være der å få sett nurket med en gang :)

Skrevet

Åja,sånn ja:) Det kan jeg skjønne :) Vet du om du får jente eller gutt?Langt er du på vei?:)

Skrevet

Vi vet ikke hva det blir nei. Har kommet t uke 24 nå, så det nærmer seg :) Dere da?

Skrevet

Er 16+2..Ikke fått mage enda,føler meg ikke noe særlig gravid..nei,jeg tipper gutt og han jente ;)

Skal på Ul 15mai..Han vil vite kjønnet,og det er det samme for meg. Blir glad uansett så lenge alt er bra :)

Skrevet

Vi hadde planer om å få vite kjønnet, men vi fikk ikke det grunnet at det var vanskelig å se. Har samme tanken om at vi blir glade uansett hva det blir. Det er jo litt spennende også å ikke vite noe syns jeg da.

Uke 16 ja, fikk ikke mage før jeg var rundt uke 20 og ska si deg magen spratt ut som bare det :)

Har kjent liv i ett par uker inni magen, men først i går så vi at det beveget seg. Skal si klumpen i halsen var der :)

Er dette ditt første barn? Mitt første, hans andre.

Skrevet

åh,ble litt letta nu:) Va redd at beibien ikke vokste eller noe sånt siden jeg ikke har fått mage!!! + at jeg blødde i går...Blør enda pittelitt,men tror ikke noe er galt..

Følte et spark i uke 15+5 etter at jeg hadde tatt sol. Er ganske sikker på at det var bebien,men man vet aldri..var jo ganske tidlig å kjenne noe.

Så deilig det må være å kjenne noe i magen:) Og ikke minst-se at det beveger seg!! Så gøy! Ja,dette er både mitt og hans første. Så litt "nervøse" er vi,men gleder oss kjempemasse!

Skrevet

Har ei venninne som kjente sparka allerede i uke 14, så du ska ikke se bort i fra at d va den lille :) Slik jeg føler sparkene er som å ha leamus i magen, morsom følelse.

Er jo så nysgjerrig på om jeg vet hvem du er. Hvem er din omgangskrets når du er i Narvik da?

Skrevet

Har ikke så veeeldig mye kontakt med så mange..Var sammen med en thomas andreassen i tre år,før jeg flyttet...Astrid,rut,katrine,marita,stian,robin...Har en storesøster og tvillingsøster.. Enn du? :)

Skrevet

Er ikke sikker på om jeg vet hvem dem er. Jobba sammen med ei som het Astrid som kunne vært 21-22, huske ikke etternavnet. Det er ikke Katrine Thoresen?

Jeg bruker å være sammen med Linn Mari, Beathe og Renathe (tvillinger), Børge... Så en del folk som jeg har jobbet sammen med på avlastninga i skistua. Blandt anna Tora (om du kjenner henne)

Skrevet

Ja,vet hvem alle di er..Ikke kathrine thoresen nei...Mølderup..

Tror vi har to forskjellige vennekretser;)

Søstra mi var sammen mde thor inge for noen år tilbake..børge og thor inge var jo gode venner..Om vi snakker om samme børge ;) hehe..

Skrevet

Aha, nå vet jeg hvem du er tror jeg. Søstra t Stine som har unge med Robin Stokkedal?

Ja det er samme Børge vi snakker om :)

Skrevet

Ja,stemme det ;) Kjenner du di?

Vært ute en tur...Derfor tok det litt tid før æ svarte!

Skrevet

Hei.

Jeg er fra Narvik.

har termin i september og er 33 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...