Gå til innhold

Vil tilbake til andre timester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle komme til å si det, men nå gjør jeg det... Har syntes det har vært kjempefint å være gravid fram til nå, hatt det nydelig i andre trimester, men ikke nå lenger. Konstant energifattig, veldig lav blodprosent, halsbrann, store bein , ekle kynnere og "sprengt" mage. I tillegg har jeg flere store innleveringer på studiet, så jeg kan ikke bare legge meg på sofaen heller... I går sa en til meg på butikken da hun så det slitne ansiktet mitt at babyen kommer nok om et par dager nå. Men- jeg har åtte uker i gjen...Vet at det er mange som har mye værre plager enn meg, jeg er jo "egentlig" i grei form, men de neste ukene føles litt uoverkommelige.

Lengter etter at babyen skal komme!

Flere som har det litt slik?Litt sjebnefellesskap hadde vært fint nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lenge igjen nå, kan bare trøste deg med det...:) Ta en dag om gangen du, plutselig så har du babyen i armene, og da er alle plager glemt :)

Skrevet

Har det akkurat som deg i dag. Sliten, slapp, ingen energi. Magen klør, humøret på bånn. Mannen min bare irriterer meg, forstår meg ikke. Er ikke slik til vanlig, men klarer ikke skjerpe meg. Hormoner får vi vel skylle på.

Sikkert ekstra slitsomt for deg som holder på med studier og ikke kan ta deg tid til å slappe av. Hvis en er i jobb, kan en i det minste bli sykemeldt.

Mitt tips: ta deg små pauser og skjem deg bort. Spis det du har lyst på, sett deg ute i sola en halvtime av og til med en kopp te, kaffe latte eller noe annet du liker. Skriv dagbok hvis du vil få ut litt frustrasjon. Og husk at de fleste andre sikkert synes du er kjempevakker akkurat nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...