Gå til innhold

Når begynte dere å kjenne at livmoren strekker seg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Disse stikningene og rivingen når livmoren begynner å vokse, når begynte dere å merke de for alvor?Og når begynte dere å merke at dere måtte gå oftere på do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 4+3 idag, og jeg har merket det de to siste ukene. Både smerter i livmor og at jeg må tisse i ett sett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tidlig, ja. Men er uten tvil det jeg kjenner. Klart det varierer fra person til person:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merket det de to siste ukene og jeg er 4+4. Men jeg må ikke tisse noe særlig, men derimot så har jeg hatt ømme pupper i snart 2 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rett rundt 4 uker da jeg kjente "voksinga" i livmoren med masse stikkinger og har fra den uke jeg fikk vite nyheten måtte tisse hele tiden og må det fortsatt. Er 7+3 nå...

Og det er mange som merker det helt i begynnelsen og det er normalt -kroppen begynner jo med en gang å forberede seg og lage plass til fosteret som vil vokse superfort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+4 og har kjent det i over en uke. Men det kan ha noe med at jeg er gravid for 3. gang og min eldste datter bare er 2,5 år. Det er veldig tett mellom graviditetene.

I dag har jeg hatt voldsomme stikninger i livmora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Æ e fra i mårrå i uke 7 å ha merka d ca 2 uka. Den siste uka ha æ kjent d nå vældi å ha måtta stått opp på natta å gått nån runda, å lagt mæ på sofaen. Utroli vondt spesielt på natta når en våkne av d å ikke skjønne nå m d samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...