Gå til innhold

Vil gjerne ha en natt uten drømmer!!

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer noe så sinnsykt mye for tiden. Drømmer sjelden om babyen, men alt annet. Antagelig sover jeg litt lettere og derfor husker flere av drømmene, men må innrømme at jeg blir litt lei av å våkne hver morgen og måtte omstille meg på hva som er drøm og virkelighet. Må snart slutte å se på Prison break for da drømmer jeg alltid at jeg skal bryte ut av et fengsel natten etter. Forrige natten drømte jeg om en knivslosskamp mellom vekterne og noen narkomane butikktyver på senteret jeg jobber på. I natt skulle broren min kjøpe seg ny leilighet (har er godt gift og trebarnspappa) sammen med en ny dame som hadde rødhårete, rampete barn. Leiligheten var helt rund, med heis i midten, og hypermoderne. Huff... jeg blir litt sliten av alt denne drømminga.

Fortsetter under...

skjønner hva du mener;-) d er slitsomomt. Jeg drømmer faktisk kun om d samme, at min mann er utro. At han har forhold til forskjellige damer, og jer er med inn i drømmene og fighter dette her.. Går ganske sterkt psykisk inn på meg.. tenk å se sin kjære overkjøre deg fullstending, og skal prøve å leve m både meg og den andre under samme tak. Masse følelser i sving når jeg våkner da ja....

For første gang på uker har eg hatt en noe lunde god natt me søvn,men det endte opp med at eg drømte noe helt ekkelt.Drømte at eg ga samboeren min lov til å ha seg med en annen jente siden eg har så stor og tung mage samt bekkenplager som gjør at eg kje klarer ha noe særlig med senge aktivitet....Eg trodde jo aldri han ville gjøre noe sånt siden eg e den første for han og han har kje noe behov for å gå ut å sjekke damer,derfor ble eg veldig overasket då eg kom inn på badet (i drømmen) å de to sto å vasket seg etter et endt samleie.Ble helt knust,alle hormonene som hadde hopet seg opp braste ut....Håper eg slipper sånne fæle drømmer om eg e så heldig å ha flere gode netter med litt søvn,for det e det stor mangel på her.Godt det snart e termin dato :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...