Gå til innhold

Kvalm døgnet rundt?


Mille-77

Anbefalte innlegg

Hadde kvalmen sånn noenlunde under kontroll, men de siste dagene har det bare blitt verre.

 

Kvalm hele døgnet, mat hjelper lite, men tar litt stadig vekk. Snufs, blir helt hemmet av dette jeg. Byttet jobb for noen dager siden, så ikke aktuelt å bli sykemeldt. Null energi og bare trøtt, men får ikke sove.

 

Andre som har det slik, eller har gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja slik har jeg hatt det de to siste månedene.Men nå begynner det endelig å slippe taket litt etter litt.Er 11+5 i dag.Håper det snart gir seg snart med deg.God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoo, vart helt til uke 12.. full sympati for deg, må ha vært forferdelig. Vet liksom ikke hvordan jeg skal klare det, alt er et ork. Går med pastiller, tyggis, kjeks - alltid noe i munn for å dempe det, hehe, og det er faktisk helt pyton.

 

Enda godt det har begynt å roe seg hos deg, så blir forhåpentligvis 2. trimester mer fornøyelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid med første gutten varte det til uke 30. Med jenta til uke 15 så jeg håper det snart går over...Jeg spiser ca hver 3 time da går det bra.Pluss jeg tar to postafen på kvelden for å ikke kaste opp..

Håper du snart blir bedre. Kvalme er noe herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...