Gå til innhold

En uke igjen å vente...

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som holder på å gå på veggene?

Ikm på fredag den 5 mai...Vet ikke å få dagene til å gå,og tenker

jeg flere babytanker nå så har jeg vel plutselig alle symptomene som finnes...Ikke enkelt å bare slappe av og ikke stresse med dette gitt:).

Lykke til til dere andre ventende/prøvende damer da.Godt å lese om alle positive testene nå om dagen.Tyder på at det er fruktbare tider-og håp for oss alle:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4905456-en-uke-igjen-%C3%A5-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har IKM samme dag som deg..... og ventingen er laaaaaaaang her ogsp. Har ingen symptomer så jeg tror nok kanskje at jeg ikke er gravid men man vet jo aldri. Prøver å ta det litt rolig sånn for sikkerhets-skyld.

Jeg har ikm på torsdag, men vet av erfaring at jeg ikke tester positivt før ett par dager etter ikm... Synes alltid ukene fra el til ikm er fryktelig laaaange, men vi får holde ut og krysse fingrene for hverandre.

Lykke til!!

Tålmodig må jeg bare innrømme.....at det er jeg ikke:)

Blir vel ikke mindre fokusert på babylaging av å zappe innom bim heller da...hehe.Men har man blitt avhengig,vel så har man det.Vel,zoomer og alle andre,vi får holde ut!Håper på gode nyheter for dere alle :)

Jeg har også IKM på torsdag neste uke. Gruuuelig å vente.. dagene pleide å gå så fort.. men nå går de plutslig skikkelig seint..

Huff.. kanskje jeg skal prøve å teste på onsdag? Dig. CB kan testes før, sant?

Annonse

hehe, samme her, dagene fra prøving til IKM er laaaaange.... Har IKM 8-9.mai jeg da... Og skal ut med jobben fredag 5. Vet liksom ikke om jeg skal ta de to vinglassene til maten eller ikke ;) og jeg gidder nå i hvertfall ikke sløse bort mer penger på tester før IKM.... :( Har blitt skuffet før... Nå skal jeg ikke ha en test i huset før dagen etter IKM (hvis TR ikke kommer da)........................................

Får vel bare prøve å tenke på andre ting da.......

Hei hei.

Jeg har også IKM i neste uke, sannsynligvis på fredag 5. Blir så skrullete av denne ventinga, og symptomtydinga. Huff, huff, huff.

JEG VIL VÆRE GRAVID NÅÅÅÅÅ!!!!

He-he, sambo har snakket til magen hver dag denne uken, og bedt spiren om å sette seg fast og bli der. Han er søt da!

Morsom nick forresten U Æ sa en liten glønn flåsk, men kan jeg spørre hva det betyr?

tuddeli!!!!

IKM 7.mai her. Har vært forbausende avslappet denne prøveperioden, og har faktisk klart å styre tankene innom noe annet enn babylaging av og til også, hehe. Men denne uka blir sikkert ulidelig spennende... Har noen symptomer som jeg mener å dra kjensel på fra førtse sv.skap, men man vet jo aldri. Tror Vårherre, eller hvem det nå var som skapte oss, må ha hatt skikkelig dårlig fantasi og vært lite kreativ iom at pms-symptomer og sv.skapssymptomer i mange tilfeller er kliss like! :-)

Men hold ut jenter, om noen dager nå vet vi om vi vil få livet snudd på hodet eller ikke!! Tihi :-)

Jommen ikke godt å si om det er pms symptomer eller gravi symptomer...Men en ting er sikkert,etter som dagene sneggler seg av gårde,så finner jeg dem alle!!!Dette går sannelig på psyken løs altså :).

Men den magiske uka for mange av oss begynner i morgen,det er vel flere enn meg som har tester som brenner i badeskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...