Gå til innhold

Hvor mange dager med positiv El test?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Har noen av dere peiling på hvor mange dager El testen kan/skal vise positiv? Har nå testet 4 dager og den har vært positiv alle dagene.(startet testingen på dag 10)

Vet at jeg er inne i EL perioden, måler også temp, og den har ikke steget enda så jeg har ikke hatt EL.

-69

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4905366-hvor-mange-dager-med-positiv-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Cmoi.

4 dager?? jøssenavn! da MÅ du jo bare hoppe i sengehalmen og d litt BRENNKJAPT!! snakk om heldiggris,jeg har testet med CB sine tester og d var kun 1 dag så da ble jeg virkelig stressa og trodde at NÅ var d noe virkelig galt her..jeg startet testinga på dag 8 og d var utslag på dag 10. vet ikke hva som er vanlig heller,men d kommer vel ann på syklusen oxo. har ikke målt temp for d finner jeg aldri ut av heller. .

LYKKE TIL..

Jeg har hatt positiv el test i 2 dager... 4 dager var lenge, men det er sikkert helt normalt det også. Det tyder jo på at du har ett høyt LH nivå i blodet alle disse dagene da, og det er jo det som er vanlig rundt el, helst rett før egget slippes..

Er enig med gammelmamma. Det er bare å hoppe til køys og gjøre det dere kan der. Så har dere vel kanskje allerede begynt også... =)

Du må uansett ha masse lykke til!!!

Er du helt siker på at du leser testen riktig? EL-tester er ikke som graviditetstester, det holder ikke med to streker, den ene skal være mye sterkere enn den andre. Jeg har hørt at når du først har fått en positiv test, så skal du ikke teste mer. Det står vel også på pakken. Jeg har oplevd å teste 2 ganger i døgnet, og fått neg. om morgenen, positiv om kvelden, og neg. neste morgen. Har aldri opplevd mer enn en dag med positiv.

nicco.

Syntes hele greia var litt for go til å være sann.

Totalt i hele perioden har jeg hatt 5 dager m positiv EL test. Siste dag tok jeg den på kvelden også for å se om resultstet hadde endret seg, og da var den negativ. Har fått høre fra venner at alt fra 1 dag til 5 dager m positiv test er like normalt. Vet også at de ikke viser samme som GT, hadde sterkere strek i det ene vinduet, når den var negativ kom det ikke frem strek der i det hele tatt.

Håper bare at denne pp gir positivt resultat jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...