Kendra Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Er i min 1. pp, tror IKM er 7. mai, men det er vanskelig å vite når det er første mnd etter at jeg sluttet med pillen. Problemet er at jeg føler jeg er gravid allerede, eller om det er fordi jeg nettop har sluttet med pillen, og kroppen stabiliserer hormonene sine, eller hvordan jeg skal forklare det... Jeg har i hvertfall stikninger i livmoren slik som sist, og det er ømt å klemme på den. Det stikker også av og til i underlivet, og det er ømt i symfysen. Det var slik jeg kjente det sist svangerskap, men da i 3. pp, så jeg visste jeg var gravid før jeg tok testen siden livmoren kjentes så annderledes ut enn den pleier like før IKM. Men ut i fra beregningene skulle jeg hatt EL på torsdag, og da er det vel for tidlig å kjenne symptomer allerede? Men jeg blir enda mer usikker for jeg snakket med en venninne i går som ble gravid i 1. pp, og hun mente hun måtte ha blitt gravid 1. uka etter mens for utralydtermin ble flyttet fremover. Ble rotete dette, men det er så spennende å være i 1. pp! Ønsker selvfølgelig at det skal skje fortest mulig, men det er så trist å se at så mange sliter med å bli gravide. Lykke til alle sammen hvertfall, og la oss føde masse barn i 2007!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4905359-usikker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #2 Del Skrevet 29. april 2006 Hei Jeg tenkte jeg kunne svare deg, ikke sikkert du blir noe klokere siden dette er veldig individuelt, men jeg kan jo fortelle litt om meg selv siden jeg også nettopp har sluttet på pillen. Jeg tok min siste pille 24. mars og hele 1pp følte jeg meg smågravid, det gikk ikke en dag uten at jeg hadde "symptomer". Men jeg visste jo også at dette kunne være at kroppen stabiliserte seg etter pilleslutt. Jeg ble altså ikke gravid i 1pp, og er nå på dag 4 i 2pp. Min første syklus etter pilleslutt var 29 dager. Det trenger altså ikke å være graviditetssymptomer du kjenner, men det kan jo være at du hadde EL før du tror og at du er gravid. Det vil tiden vise. Jeg skal krysse fingrene for at det har klaffet for deg:) Lykke til:) Håper vi alle hopper over på 1.tri fort som bare det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4905359-usikker/#findComment-4905435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå