Gå til innhold

I går spurte de om jeg var gravid på jobben


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. og det var to som ikke jobber på kontoret mitt?? Ble helt satt ut og rød som en tomat. Og det er fordi jeg ikke er lengre ut i svangerskapet enn uke 8 i følge terminberegningen her da. Men magan står rett ut!!! Tror kanskje terminberegningen ikke er riktig da vi ikke planla dette svangerskapet og jeg husker ikke helt siste mensturasjon å sånn! Ellers må det være tvillinger i magen for det skal jo ikke synes nå?? Hvordan klarer folk å holde detet skjult ut i 3-4 mnd!! Er helt forrvirret. Ringer legen til tirsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, ufint er det :(

 

Når det gjelder magen så kan det være at du bare er opplåst, det skal vistnok være ganske vanlig tidlig i svangerskapet. Jeg har brått fått større mage enn jeg har hatt på en stund, men det er ingen babymage, bare opplåst (er i uke 6). Det er jo noe helt annet hvis du har babymage, da :)

 

Men går du i surr med tiden kan det nok være en ide å få legetime, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også spurt i går om jeg er gravid.Traff på en dame som jeg ikke har sett på ett år.Hadde jakke på meg.Hadde lommebok og mobiltelefon i lommene så jeg såg nok gravid ut..Så hun pekte på magen min og lurte på om der var en på vei.Jeg ble så flau.Men innrømmet det da.Er 12 uker på vei og har sluppet nyheten til alle uansett..Men det hadde blitt flaut for henne om jeg ikke hadde vært gravid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nesten som den reklamen som gikk for et par år siden: "Ser det er ting på gang her" ganske flaut om man spør noen om det. Og den personen ikke er gravid. Jeg tør aldri spørre om slikt, uten at jeg er helt sikker på at dette er en babymage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den "store" magen, ingen av mine bukser jeg kan dra igjen glidelåsen på lenger, og jeg er er i uke 10. Forrige gang synes det ikke før 14-15 uker.... Tror magen vokser fortere hvis man har fått før!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen folk som ikke klarer å holde kjeften sin da vettu! Jeg ble spurt om jeg var gravid to ganger på samme dag en mnd før ungen faktisk ble unnfanget! Jeg var altså IKKE gravid! Noe som var innmarri ekkelt! Er jo ikke tjukk akkurat men heller ikke slank. Men nå er d ingen som spør selv om jeg føler magen står ut! :) Prøver å skjule den da. Ikke lett å jobbe i klesbutikk der alle ser på hva du har på deg! hehe. føler også at magen er her veldig tidlig denne gangen! Rart d der. Varierer nok veldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...