Gå til innhold

Jeg vil ha rier nå! Snart desperat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 dager over med tredje mann, har eksamen snart og vil så gjerne at babyen ska komme ut i helga!! Har 2-3 cm åpning, er moden og greier men den kommer jo ikke ut.. Har hatt 2 runder med sex i går,sto nesten på hodet for å få livmorhalsen badet i sæd.. Hva kan jeg gjøre mer?? Er i aktivitet helde dagen, må jo det med to små fra før. Men er det noen tips jeg ikke har fått med meg??

Åja jeg vet at noen vil svare at jeg må bare smøre meg med tålmodighet...:) Men er så lei.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt at det skal hjelpe å gå i trapper..så hvis du bor i blokk..så gå fra første til 12 etasje...jeg merker at når jeg går i trapper så får jeg en del kynnere...så kanskje det er noe i det...jeg vurderer i allefall å gå ned i en blokk nede i gaten og gå til topps...

skjønner iallefall kjempe godt at du er utålmodig..det begynner jeg og å bli nå...og jeg har enda 2 dager til terminen... lykke til iallefall

Skrevet

tror du bare må slappe av..jeg er 6 dager over termin og har ALLE symtomer på at fødsel er rett rundt hjørnet..

har løpt det som er av trapper opp og ned og ikke noe har fungert for meg..nurket kommer nok ikke før han er klar uansett..desverre:)

MEGA DESPERAT HEEER SELV.... :)

lykke til:)

Skrevet

Er like desperat som deg. Eg er 9 dager over termin i dag. Holder det ikkje ut lenger. Har prøvt ALLE råd, men har ikkje hatt så mykje som ein kynner ein gang. Har fått tid til kuring 4. mai, men vil det skal skje før på den naturlege måten.

Skrevet

Fennikelfrø fra apoteket/ helsekost . Kok en bøtte og hell innpå. Føler med deg. Veldig! Egentlig så har jeg mest tro på å sette seg ned i et rolig hjørne og prøve. tjue minutter, å ikke tenke på noe!! Skal sende rievibber. Selv akter jeg å presse meg ut på en mediterende gåtur i regnet. Er så utålmodig ( Termin 10 mai)

Skrevet

Takk for støttende ord... og tips. Fennikel frø, hva skjer da? er det avførende? Har noen prøvd det? Jeg kjøper det gjerne! Men kommer ikke til å prøve lakserolje eller Dufalac, selv om det starter fødsel... Det er farlige greier.

Har vært ute å raka plen, fikk en del kynnere.Håpe,håpe.. Tenkte å desinferse fingrene å massere lett ved åpningen/ mormunnen. Ei venninne abefalte det og det var vist helt ufarlig så lenge vannet ikke var godt. Er vel noe av det samme som de gjør ved stripping vil jeg tro..?

Skrevet

Det er ikke avførende. Vet ikke så mye om det...annet enn at det var et tips jeg fikk i mitt forrige svangerskap. Drakk det på overtid og vannet gikk etter en dag. Men om det var det???Teen anbefales ammende så det er vel noe hormonstimulerendeMen skal det starte veer er vel forskjellen at du må drikke mye....den er ikke god (Bedre enn bitter lemonEr det ikke det du trenger . Litt urtehormonsjokk fra magen til hypofysen...så er det igang. Lykke lykke til...overtid er gruuuusomt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...