Gjest Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 1. hvor lenge hadde dere ømme pupper?? er det noe man har ganske lenge 2. Har dere fått mer utflod?? Jeg har fått mye som faktisk av og til ligner på EL-slim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr3 i mars Skrevet 29. april 2006 #2 Del Skrevet 29. april 2006 Merker jeg har noe ømme pupper enda, men ikke så mye. er i uke 11 nå. Jeg har ikke merket at jeg har økt utflod i det hele tatt. Tror dette er veldig induviduelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #3 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg har nesten ikke hatt ømme pupper.Men i går kom det virkelig altså.Nå er jeg 11+5 på vei. Utflod var jeg veldig plaget med i mange uker.Det er ikke så ille nå,men har fortsatt en del. Lykke til videre:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grigri m/3 gutter Skrevet 29. april 2006 #4 Del Skrevet 29. april 2006 1. Jeg hadde til uke 8-9 ca, nå er det bare brystvortene som er sensitive. 2. JA. Hele tiden! Masse! Slimete innimellom også. Er 11+0 i dag og viser ikke tegn på å avta. Men det er jo et velsignet "enkelt" symptom å ha med å gjøre. Bare bruke truseinnlegg hele tiden og ha med i vesken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2006 #5 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg fikk veldig fort ømme bryster og har det fortsatt er nå i 11 uke. Utflod har jeg ikke hatt noe av,heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå