jadida Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Hei jenter Jeg lurer litt på noe...ble sykemeldt nå i forbindelse med at jeg mistet for 2. gang. Har ikke fortalt hvorfor på jobben, da de ikke vet at jeg har vært gravid. Legen min sa at neste gang jeg blir gravid, skal jeg få tettere oppfølging. Er det stor sjanse for å bli sykemeldt da? Jeg har ikke en fysisk krevende jobb, men den kan til tider være stressende, og jeg har lang pendlevei, så har lange arbeidsdager. Lurer så på om jeg skal fortelle sjefen hvorfor jeg var borte nå (er så liten bedrift), så tenker at om det er stor sjanse for om jeg blir sykemeldt når jeg blir gravid igjen, er det jo like greit å forberede ham på det nå...eller...? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4905003-n%C3%A5r-blir-gravid-igjen-etter-2-ma-og-skal-f%C3%A5-tett-oppf%C3%B8lging/
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 29. april 2006 #2 Del Skrevet 29. april 2006 Etter min SA fortalte jeg selv til sjefaen, og de 3 jeg jobbet tettest med at jeg hadde hatt SA. Jeg var 11 uker på veg ved SA så det tok litt tid for kroppen å hente seg inn igjen. Det skjedde mandag og jeg var tilbake på jobb fredag. Det var utrolig godt å være tilbake i vanlig rutine såpass raskt, så slapp jeg å sitte hjemme og gruple. Samtidig merket jeg at jeg ikke hadde mulighet for å gjøre jobben like bra som jeg pleier og ønsker, og da var det godt at de jeg jobbet mest med visste hvorfor. Aner ikke om det er stor fare for å bli sykemeldt ved neste graviditet. Det kommer vel an på hvor pigg du føler deg også. Håper vi snart er gravide igjen begge to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4905003-n%C3%A5r-blir-gravid-igjen-etter-2-ma-og-skal-f%C3%A5-tett-oppf%C3%B8lging/#findComment-4905384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå