Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle damer her,

Jeg må bare si at jeg er så glad i dere og hvordan dere skriver og tenker. Som jeg sagt tidligere så har jeg ikke mulighet å se mye på BiM nå, det blir mest på weekend når jeg er hjemme i huset. Så hvis jeg ikke svarer på innlegg så vet dere hvorfor. Men stort takk for at dere finns og for deres deilige vesen. Jeg er imponert og laerer mye.

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4904958-dere-er-s%C3%A5-s%C3%B6te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sååååå søt mamamimmi =)

Men du skal vite det at du er en del av denne gjengen her inne du også, som gjør det sååå koselig her!!

Forumet er nok preget av at vi er damer i vår beste alder =), som har en del livserfaring og som er tryggere på oss selv. Vi vet å sette pris på hverandre!!

Stor klem til deg =)))

Hei mamamimmi..

vet du,noen ganger tenker jeg at, tenk hvis vi ikke hadde hatt hverandre?? HIMMEL OG HAV!! syns oxo at d er virkelig en befrielse å bare klikke meg inn her å skrive i vei,selv om jeg blitt ganske avhengig.. =) når jeg jobber natta så må jeg bare ha meg en runde innom,sånn bare for å sjekke om d er noe nytt,liksom.. men så er d jo skikkelig koselig å følge med alle sammen og hvordan d går. .1000 TAKK FOR AT DERE ER HER,SELV OM ALLE BURDE HA FLYTTET PÅ GRAVID-SIDEN..

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...