Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Har Trollungen noen spesielle ønsker å komme med til sin hemmelige venn? (Må bare si det...for et nyydelig navn Trollungen har!) Ha en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 30. april 2006 #2 Del Skrevet 30. april 2006 Hei hei! Er vist en stund siden jeg var på nett- har aldri opplevd to etterlysninger "på en gang" før :-) Regner med det ikke er "Litago" du sikter til, hihi. Jeg er jo av den oppfatning at jeg har funnet verdens to fineste navn til mine to døtre- som jo selvfølgelig er verdens to fineste jenter... skulle bare mangle ;-) Ellers, tror Litago blir glad for det meste! Kan ikke komme på noe spesielt hun trenger, men det var mange gode forslag på den ønsketråden(som jeg skulle til å skrive på før helgen, men ble vist avbrutt...) Hvis du kjøper klær, så begynner hun straks å bruke str.80. Litago er et lite turbotroll, hun er så vidt begynt å gå og klatrer som hun aldri har gjort annet. Men hun kan også sitte rolig og leke for seg selv. da går det gjerne i "putte oppi- ta ut av". nå er jeg spent, nå ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå