Gå til innhold

har så mange falske rier at..

Anbefalte innlegg

.. jeg sikkert ikke kommer til å ringe føden før jeg er mitt i press riene..hehe..har snakket så mye med de at nå begynner det nesten å bli litt flaut..

huff..alt gjør så vondt fortida..

nurket skrur seg mer og mer ned for hver dag som går,og nå klarer jeg neste ikke å gå på do..

tror alle kanaler er stengt..:(

det verker ryggen og ned i bena..og magen lurer meg så mye...

huff..NEI..nå er jeg virkelig lei og vil ha nurket mitt UT!!!!!

måtte bare få det ut....

5 dager på overtid....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4904879-har-s%C3%A5-mange-falske-rier-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har ca 26 dager til termin, og har vonde kynnere.

Har fått dem de siste dagene...men jeg må si at jeg er usikker på hva som er kynnere, falske rier og ekte rier....?

Vondt er det i allefall...

Bare lurer på når du begynte å få falske rier?

Det er lenge å måtte gå kanskje 4 uker med sånne plutselige, smertefulle kynnere/falske rier eller hva det nå er jeg har............

Jeg får så vondt, at jeg tror ikke jeg tør gå på butikken engang... Gjorde det i går med samboeren min, og da fikk jeg vondt for hvert 50 skritt, tenker jeg...det er så vondt at jeg har lyst å hyle...........men de varer ikke lenge... Kan det være rier eller falske rier jeg har?

Har liksom sett for meg at de varte mye lenger. De jeg har varer kanskje 5 sekunder.........men da er det intens.......

Er jo litt pinlig å gå ute på gaten, og måtte krøke seg sammen av smerte hele tiden...men jeg kan jo ikke sitte hjemme her i mange uker heller....

... kjenner meg godt igjen i det du sier der!! Har tenkt det samme, at jeg ikke kommer til å tro på det når det først skjer... og jeg tror denne fødselen kommer til å gå fort, det gikk fort sist gang og da sier de det går fortere denne gangen... Var oppe og gikk i natt med regelmessige kynnere som varte ca 60 sekund og de var vonde. Var sikker på at NÅ skjer det... men atter en gang var det borte når det hadde gått en time. Litt skuffet og litt lettet, har enda 10 dager igjen og håper det skjer når vi har søstera mi eller mamma på besøk, for da har vi barnevakt til 2åringen vår.

Forstår at du er godt lei når du i tillegg går på overtid!

Men vi får bare holde ut jenter!! Ha en fin fin dag!

hehe..må si jeg er blitt ganske så usikker på hva som er rier selv..men da jeg var inne på kk og det ble konstantert rier ,brandt og stakk det på undersiden av magen og ned i bena..de kom hvert 10-13 min og varte i alt fra 2-7 min..

i ettertid har jeg hatt litt sånn kynner aktig hvor magen strammer seg og det blir vanskelig å puste..gjerne dette med vondt rundt i magen og ryggen og ned i bena..det er en uke + 1 dag siden jeg var på føden og da fikk jeg beskjed om åpning..

kjennes nesten ut som kroppen min tar litt og litt av gangen så når det virkelig skjer kommer jeg til å ha dårlig tid..hehe..

høres ut som vonde kynnere du har..får også de hvis jeg går eller gjør formye...

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...