Gå til innhold

JAAAAAAAAAAA!!! Positiv test!!!

Madde 81-fikk jente 16.jan :)

Anbefalte innlegg

Har IKM på mandag, men testet med en sånn "3 dager før IKM"-test i dag. Og det ble et svakt + tegn!!!

Foreløpig termin 10.januar :) Bør vel ringe til legen på mandag og bestille time sikkert... ?

Sukk.... what a day!! :) Er kjempelykkelig, men litt forvirret. !!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Gratulerer så mye du er gravid da :-))))

jeg fikk også svakt positivt med denne 3 dager før ikm - og gravid på digital på ikmdagen :))

Kos deg med spiren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer med positiv test :)

Du kan jo vente med å ringe legen til du har kommet over den dagen du skulle hat mensen. Det er ikke slik hast.

Föler jeg det da :)

Jeg fikk positivt 2 dager för IKM :) I dag er jeg 5+4, men jeg har ikke ringt jordmora enda. Jeg får ikke noen time för jeg er 12 uker på vei alikavel (sånn er det her i Sverige), derfor föler jeg at det ikke er noe hast å kontakte jordmora :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :-)

Det er veldig forskjellig fra lege til lege når man får time. Mange får ikke time før i uke 10-12. Jeg ringte når jeg var 4+4 og fikk første time når jeg var 5+1. I uke 8 fikk jeg time igjen for å få prøvesvarene og jeg ble anbefalt å ringe helsestasjonen (jordmor) for å få time når jeg var i uke 12. Legen ville deretter at jeg skal ha time annenhver gang hos jordmor og legen, med ca 4 ukers mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...