Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Har IKM på mandag, men testet med en sånn "3 dager før IKM"-test i dag. Og det ble et svakt + tegn!!! Foreløpig termin 10.januar Bør vel ringe til legen på mandag og bestille time sikkert... ? Sukk.... what a day!! Er kjempelykkelig, men litt forvirret. !! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 29. april 2006 #2 Del Skrevet 29. april 2006 Gratulerer så mye du er gravid da :-)))) jeg fikk også svakt positivt med denne 3 dager før ikm - og gravid på digital på ikmdagen ) Kos deg med spiren :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
27år nr.4 Skrevet 29. april 2006 #3 Del Skrevet 29. april 2006 Hei Gratulerer med positiv test Du kan jo vente med å ringe legen til du har kommet over den dagen du skulle hat mensen. Det er ikke slik hast. Föler jeg det da Jeg fikk positivt 2 dager för IKM I dag er jeg 5+4, men jeg har ikke ringt jordmora enda. Jeg får ikke noen time för jeg er 12 uker på vei alikavel (sånn er det her i Sverige), derfor föler jeg at det ikke er noe hast å kontakte jordmora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr3 i mars Skrevet 29. april 2006 #4 Del Skrevet 29. april 2006 Gratulerer så mye!! :-) Det er veldig forskjellig fra lege til lege når man får time. Mange får ikke time før i uke 10-12. Jeg ringte når jeg var 4+4 og fikk første time når jeg var 5+1. I uke 8 fikk jeg time igjen for å få prøvesvarene og jeg ble anbefalt å ringe helsestasjonen (jordmor) for å få time når jeg var i uke 12. Legen ville deretter at jeg skal ha time annenhver gang hos jordmor og legen, med ca 4 ukers mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #5 Del Skrevet 29. april 2006 Så koselig.Gratulerer så mye og lykke til videre:0) Jeg var på første kontrollen i uke 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #6 Del Skrevet 29. april 2006 Gratulerer med spiren:) jeg var på første kontroll i uke 8:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå