Gå til innhold

Noen som har tatt røntgen/kontrast undersøkelse av egglederne? (samme som ass.befr.)

Anbefalte innlegg

Jeg venter på innkallelse, og lurer på om noen av dere har tatt det, og hvordan det isåfall kjentes?

Det er jo innsprøyting av kontrast i livmor og eggledere, så ubehagfølelsen kan jeg godt forestille meg.........(ugghhh.)

Håper på svar:o)

Fortsetter under...

Hei sniker meg inn fra 2 trimester. Jeg har tatt r;ntgen med kontrast av eggledere. Det var litt ubehag, litt trykk liksom men ikke intens vondt. Det gikk veldig fort. Akkuratt som veldig mens smerte. De sa at hvis de var tette ville jeg kjent det mer. Var heldigvis ikke det. Litt mens murring etterp[. Tror ikke du skal grue deg. Det gikk som sagt veldig fort. Lykke til!!

Heisann!! Var til den us i januar. Selve US var ikke spesielt vondt. Akkurat når røntgenkontrastet ble sprøyta inn kjentes det, men ikke elles. Du får tilbud om beroliggende hvis du er nervøs i forkant av us. Jeg fikk vondt etter us, så jeg tok et par ibux. Kanskje det er greit å ha i veska hvis du får ubehag etterpå. Lykke til. Det er ikke noe å grue seg til.

Jeg hadde det i går.. ganske ubehagelig og jeg ble litt kvalm etterpå.. har en del smerter i siden nå idag,,,,,og fikk pencillinkur da for å unngå infeksjon..

Da de sprøytet inn kontrasten fikk jeg sånn varmefornemmelse i underlivet.. akkurat som om jeg tisset på meg hehe....

Vondt var det.. men ikke kjempevondt....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...