søøøøtebeibinmin Skrevet 29. april 2006 #1 Del Skrevet 29. april 2006 Heisann. Har ikke oppdaget denne linken før jeg. Men, jeg er så utrolig fasinert av alt som har med dette å gjøre. Har en svigermor som har litt evne til å se ting, men ikke alltid like morsomt å ringe henne for å spørre Så, derfor prøver jeg her jeg. Forventer egentlig ikke noe svar, men det hadde vært veldig koselig om noen tok seg tid Jeg er født 12.02.85 Han er født: 01.12.73 Lurer egentlig på mye forskjellig, men vet jo ikke halt hva man kan spørre dere om, eller hvor mye dere har mulighet til å se. Men, har en lit rar magefølelse om at jeg kanskje er gravid igjen? En annen ting jeg lurer veldig på er om jeg og samboer noensinne kommer til å få ei jente sammen? Ellers kanskje bare sånn generelt om karriere, giftemål, er han den rette osv! hihi- ble litt mye dette! Ha en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4904604-hei-til-dere-som-sp%C3%A5r-og-alle-dere-andre-ogs%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå