Gå til innhold

Dag2,positiv EL test =)

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i går,så tok jeg min første el test i går,er inne i 4pp og har aldri tatt el tester før!

Jeg ble litt overrasket å få en positiv test første gang jeg tok den lissom,men at jeg skulle få en positiv test 2 dager etter tr var ferdig,synes jeg var litt rart!=)Men det skjer vel det og!

Men i dag er det dag 2,og jeg fikk positiv test i dag også,så håper det klaffer nå =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4903480-dag2positiv-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte de el stavene fra hurtigtest.no

jeg hadde 25/26 dager syklus....

Jeg har ikke kommet meg helt inn i hvordan dette fungerer enda,

Men må si jeg ble selv overrasket å få positiv test 2 dager etter tr og første gang jeg har tatt en slik test =)

Håper bare ikke el har hvert da sambo var borte på jobb.....*=/

Annonse

Jeg regnet på el kalkulatoren på babyverden,og der kom det opp at jeg har el 30 april,Så håper sambo kommer snart hjem =)

Merker jeg har vondt i underlivet i dag,så er nok tilfelle da!

Håper det klaffer denne gang for oss begge =)*smiler*

Jeg ønske oss begge lykke til **smiler**

Men,hvis evt testene blir negative om 5 dager,har 5 tester igjen!=)

Skal jeg fortsette å teste da?el er det bare dumt???

Hørte var en her inne som fikk positive tester 2 ganger i løpet av 1 mnd!

Tanken har slått meg at tenk hvis testene viser feil,at de bare viser positive,hehe men det er vel bare tankene mine!*ler*

Hehe... neida, hvis du har el 30. april så har du positiv el test idag ja... der er positive frem til el så blir de negative, og da kan du slutte å teste ja. Hvis man har to egg som løsner i en syklus, som er sjeldent, så skjer det innenfor samme døgn.

Men er det ikke EL 24-36timer etter du har tatt første positive test eller noe???

Håper ikke det,for sambo er ikke hjemme!MÅ prøve å få han hjem*ler*

Jeg fikk positiv test i dag og,men kan det være for sent?han kommer hjem i natt!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...