Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at det er flere som blir rugere neste uke. Tenkte at siden det er blitt en uke 17 klubb, så får vi starte en uke 18 klubb.

Jeg skal ha innsetting av frys-egg torsdag 4. mai. Var på UL i dag, og slimhinna var tykk og fin.

Ser at flere av de i uke 17 har tenkt å ta det med ro denne rugeperioden. Det vil jeg også gjøre. Ihvertfall de første dagen. Tenkte å ta fri fra jobben fredagen etter innsetting, så har jeg jo lørdag og søndag. Regner med å gå på jobb på mandagen. Er lærer, og underviser på barneskolen + at jeg har ett fag på U-trinnet, og der er det siste innspurt før eksamen. Det er ikke veldig lett å "gi" fra seg elevene til en vikar rett før eksamen..... Vil jo at de skal få med seg mest mulig.

God helg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4903074-rugekveld-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

Vi har en gutt på snart 5 år som vi fikk på andre forsøk. Vi hadde først ett ordinært forsøk, så ble jeg gravid på første frysforsøk.

Det ble litt verre enn vi hadde tenkt med søskenforsøkene. Jeg har hatt 3 ordinære forsøk, der jeg ble gravid på to av de. Begge to endte i MA i uke 11. Legene sier at det er 95 % sjans for at alt går bra dersom det er liv i uke 7. Jeg hadde vært på UL flere ganger (pga overstimulering) og da hadde fosteret utviklet seg helt fint...

Har også hatt 3 frysforsøk som ikke har vært vellykket, så jeg satser alt på at det går nå. Dette blir det syvende og siste.....

Men vi er tross alt heldige som har fått en flott gutt.

Hvordan er det med deg da? Har du barn fra før?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4903074-rugekveld-uke-18/#findComment-4920712
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...