Gå til innhold

Gir dere fortsatt flaske/pupp..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta vår er 13 mnd og får flaske mme/kumelk (1,5 dl) hver morgen og kveld. Prøver og gå over til kumelk og blander litt i, men av og til blir det avslørt, og da sutrer hun til hun får ren mme. Synes selv det er veldig godt med de 10 minuttene med fred og ro om morgenen, mens hun koser seg med flaska si, så vi gidder ikke stresse dette. Men vi passer på å ikke gi henne mer enn maxdose på 5-6 dl melk pr dag, inkl. youghurt.

Annonse

Gullet er 16 måneder og vil ha mer pupp en noen gang! Og jeg føler meg som verdens heldigste som har en så hengiven og kontaktsøkende gutt. Ammestundene (spesiellt om natta) er det vakreste i verden, og knytter helt spesielle bånd mellom oss. Ammingen har fått en helt ny dimensjon etter han fylte ett år, og jeg synes det er synd at mange velger å slutte så altfor fort... Håper han vil ha pupp leeeenge ennå!!

Her ammes det enda. Gullet er akkurat fylt 1 år. Prøver å redusere til morgen og kveld, men han er ikke serlig interessert i det. Hvertfall ikke når han har en jeksel som er treg å få ut. Merker han blir ekstra klengete når han får tenner... Så her ammes det 4-5 ganger om dagen. (får ikke noe om natten).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...