Karoline's*mamma Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Har de forslag til mellom navn som passar til Hannah? Storesøster har to navn, så tenkte kanskje lillesøster og skulle få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 En av mine bestevenninner heter Hanna Sofie, og det har jeg alltid synes har vært fint=)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline's*mamma Skrevet 29. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2006 Tusen takk for forslaget, Marie. Sjølv om eg synast Hannah Sofie var fint, kan eg nok ikkje bruke det. Hunden til mine foreldre heiter Sofie, så eg synast det blir litt rart å kalle babyen vår opp etter ho. Andre som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #4 Del Skrevet 29. april 2006 Ok=) Kan godt komme med flere forslag jeg da, nå vet jeg ikke hva storesøster heter, med du får bare sile ut hennes navn hvis jeg skulle nevne de=) Hanna Eline Hanna Elise Hanna Emilia Hanna Linnea Hanna Lovise Hanna Marie (hehe) Hanna Alvilde Hanna Agathe Hanna Victoria Hanna Celine Hanna Celina Hanna Wilhelmine Hanna Wilhelmina Hanna Denice Hanna Olivia Hanna Kaspara Hanna Rebecca Hanna Regine Hanna Regina Hanna Amelia Hanna Adele Noen du likte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #5 Del Skrevet 29. april 2006 Vet om ei lita jente som heter Hannah Maria (Der brukes begge navn daglig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline's*mamma Skrevet 29. april 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. april 2006 Tusen takk. her var det fleire eg lkte. No står de att å bli enig med pappaen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. april 2006 #7 Del Skrevet 29. april 2006 Hannah Emilie eller Hannah Isabel er navn jeg virkelig synes er vakre! Lykke til med navnevalget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
☆chiquita☆ Skrevet 30. april 2006 #8 Del Skrevet 30. april 2006 Hva med Hannah Mariell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 30. april 2006 #9 Del Skrevet 30. april 2006 Hannah Otilie Hannah Iselin Hannah Matilde Hannah Linnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå